Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μυρτώ | 2 Μαΐου 2020, 13:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χρειάζονται στις Πανελλήνιες εξετάσεις βασικά μαθήματα που δεν μπορούν να γίνουν παπαγαλία, όπως τα μαθηματικά, η φυσική, τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά. Λόγω του βαθμού δυσκολίας που έχουν γίνονται διανοητική πρόκληση στους εφήβους και συγχρόνως τους παρέχουν εφόδια για να μυηθούν σε πιο εξειδικευμένους κλάδους στα ΑΕΙ. Δεν νοούνται ανθρωπιστικές επιστήμες χωρίς τις βασικές πηγές τους, που είναι και στα λατινικά. Ειδικά στην εποχή μας οι κλασσικές γλώσσες ανοίγουν τον πολιτιστικό ορίζοντα, ενισχύουν τη φαντασία και την κριτική σκέψη. Η χρήσιμη αχρηστία των λατινικών θα φανεί σε πολλούς μελλοντικούς φοιτητές διαφόρων ειδικοτήτων.