Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα πιο σημαντικά κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ως υποψηφίων μεντόρων;Σχόλιο του χρήστη Παύλος | 15 Δεκεμβρίου 2010, 10:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κίνητρα! Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν έχουν κίνητρα για να κάνουν οτιδήποτε καινοτόμο. Η βελτίωση της λειτουργίας του σχολείου, δυστυχώς, δεν αποτελεί αρκετό κίνητρο. Στο βαθμό που υπάρχουν τέτοια κίνητρα, λειτουργούν ήδη άτυπα μορφές συνεργασίας παρόμοιες με του μέντορα. Αν πάλι θεσπιστεί οικονομικό ή άλλο τέτοιο κίνητρο, ξέρω ότι θα κινητοποιηθούν και πολλοί που δεν έχουν γνήσιο ενδιαφέρον. Γενικά δεν μπορώ να φανταστώ πώς ένας νόμος περί μέντορα-εκπαιδευτικού θα βελτιώσει τις συνεργασίες μεταξύ εκπαιδευτικών, νεότερων και παλαιότερων.