Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Γ. | 2 Μαΐου 2020, 14:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στηρίζω την επαναφορά των λατινικών, καθώς αποτελούν αναγκαίο εφόδιο όχι μόνο για τους μαθητές που σκέφτονται να ακολουθήσουν τις λεγόμενες ανθρωπιστικές σπουδές (κρίνεται άκρως απαραίτητη η γνώση τους στη Φιλολογία, τη Νομική κ.λπ.), αλλά και για όσους ενδιαφέρονται για πιο θετικούς κλάδους, μια και λατινικές ονομασίες θα βρούμε και στη Γεωπονική και στη Χημεία κ.λπ. - δε θα ήταν πιο ωραίο οι φοιτητές να καταλαβαίνουν περί τίνος πρόκειται αντί να παπαγαλίζουν...; Ποιος μπορεί, λοιπόν, να ισχυριστεί ότι τα λατινικά είναι "άχρηστα", όταν είναι παντού γύρω μας; Μακάρι να μυηθούν και οι μαθητές άλλων κατευθύνσεων σε αυτήν τη γλώσσα - έστω με κάποιες βασικές γνώσεις - ενώ αναφορικά με την κοινωνιολογία, θα μπορούσε να μείνει ως μάθημα γενικής παιδείας, όπως ήταν λίγα χρόνια πριν, στη Γ' Λυκείου. Τα λατινικά πρέπει να αρχίσουν όσο πιο νωρίς γίνεται και γιατί όχι να μπουν στη γενική εκπαίδευση με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο (ενίσχυση της ρωμαϊκής ιστορίας, αντικατάσταση υπαρχόντων βιβλίων με εμπλουτισμένα ανθολόγια γενικού ενδιαφέροντος...). Καιρός να έρθουμε όσο πιο κοντά γίνεται με το παρελθόν, το οποίο καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το παρόν και το μέλλον μας...