Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ,
σας παρακαλώ επαναξιολογήστε το άρθρο 18. Δώστε την ευκαιρία στα παιδιά που πέρασαν με εξετάσεις στα πρότυπα γυμνάσια μέσα από μια δύσκολη και κοπιαστική διαδικασία να συνεχίσουν να ονειρεύονται.
Μια πιθανή αποτυχία στην προσπάθεια των παιδιών για εισαγωγή με εξετάσεις στο πρότυπο συνδεδεμένο λύκειο (ενώ έχουν ήδη περάσει από αυτή τη δύσκολη διαδικασία των εξετάσεων στην τρυφερή ηλικία των 12 ετών) θα τα γεμίσει με άγχος και ανασφάλεια για πιθανή απομάκρυνσή τους από το σχολείο που ήδη φοιτούν, από τους φίλους και τις παρέες τους.
Είναι τελείως διαφορετικό για ένα παιδί να κάνει μια προσπάθεια για εισαγωγή σε πρότυπο γυμνάσιο γνωρίζοντας ότι σε περίπτωση αποτυχίας θα συνεχίσει στο σχολείο της γειτονιάς του με την ίδια παρέα και τους ίδιους φίλους και τελείως διαφορετικό να γνωρίζει ότι σε περίπτωση αποτυχίας θα απομακρυνθεί από το οικείο σχολικό περιβάλλον, τους φίλους και την παρέα του.
Το γεγονός αυτό δημιουργεί περισσότερο άγχος στα παιδιά, ενισχύει τον στείρο ανταγωνισμό και όχι τον συναγωνισμό και την ευγενή άμιλλα.
Ως μητέρα παιδιού που φοιτά ήδη στην Α΄ τάξη σε πρότυπο γυμνάσιο ζητώ να επαναξιολογήσετε το εν λόγω άρθρο.
Σας παρακαλώ δώστε την ευκαιρία σε αυτά τα παιδιά να επικεντρωθούν στη μάθηση και στην περαιτέρω ανάπτυξη αυτής και μην τα βάζετε για δεύτερη φορά στην διαδικασία του σκληρού ανταγωνισμού... Είναι άδικο για την προσπάθεια που έχουν κάνει έως τώρα...
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Σοφία Ασματόγλου
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ, σας παρακαλώ επαναξιολογήστε το άρθρο 18. Δώστε την ευκαιρία στα παιδιά που πέρασαν με εξετάσεις στα πρότυπα γυμνάσια μέσα από μια δύσκολη και κοπιαστική διαδικασία να συνεχίσουν να ονειρεύονται. Μια πιθανή αποτυχία στην προσπάθεια των παιδιών για εισαγωγή με εξετάσεις στο πρότυπο συνδεδεμένο λύκειο (ενώ έχουν ήδη περάσει από αυτή τη δύσκολη διαδικασία των εξετάσεων στην τρυφερή ηλικία των 12 ετών) θα τα γεμίσει με άγχος και ανασφάλεια για πιθανή απομάκρυνσή τους από το σχολείο που ήδη φοιτούν, από τους φίλους και τις παρέες τους. Είναι τελείως διαφορετικό για ένα παιδί να κάνει μια προσπάθεια για εισαγωγή σε πρότυπο γυμνάσιο γνωρίζοντας ότι σε περίπτωση αποτυχίας θα συνεχίσει στο σχολείο της γειτονιάς του με την ίδια παρέα και τους ίδιους φίλους και τελείως διαφορετικό να γνωρίζει ότι σε περίπτωση αποτυχίας θα απομακρυνθεί από το οικείο σχολικό περιβάλλον, τους φίλους και την παρέα του. Το γεγονός αυτό δημιουργεί περισσότερο άγχος στα παιδιά, ενισχύει τον στείρο ανταγωνισμό και όχι τον συναγωνισμό και την ευγενή άμιλλα. Ως μητέρα παιδιού που φοιτά ήδη στην Α΄ τάξη σε πρότυπο γυμνάσιο ζητώ να επαναξιολογήσετε το εν λόγω άρθρο. Σας παρακαλώ δώστε την ευκαιρία σε αυτά τα παιδιά να επικεντρωθούν στη μάθηση και στην περαιτέρω ανάπτυξη αυτής και μην τα βάζετε για δεύτερη φορά στην διαδικασία του σκληρού ανταγωνισμού... Είναι άδικο για την προσπάθεια που έχουν κάνει έως τώρα... Με ιδιαίτερη εκτίμηση Σοφία Ασματόγλου