Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαργαρία Τσίγκου | 2 Μαΐου 2020, 14:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τάσσομαι και εγώ μαζί με τους υποστηρικτές της επαναφοράς των λατινικών στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Ως άνθρωπος που έξετάστηκε στο μάθημα των λατινικών και μετέπειτα σπούδασε στη Νομική Σχολή Αθηνών κρίνω ότι τα λατινικά ως απαραίτητη γνώση για την μετέπειτα πορεία των μαθητών. Δεν μπορώ να διανοηθώ πως αυτή τη στιγμή παιδιά σπουδάζουν νομικά χωρίς γνώση λατινικών που είναι μέρος του ποινικού δικαίου και της ιστορίας του δικαίου ενγένει. Θεωρώ ότι το μάθημα της κοινωνιολογίας είναι μία καλή αλλά γενική γνώση που θα μπορούσε να διδάσκεται ως μάθημα γενικής παιδέίας κ έως εκεί. Σίγουρα όμως δεν μοορει να εξετάζεται ως κομμάτι των πανελλαδικών εξετάσεων αντί για τα λατινικά.