Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρια Ζ. | 2 Μαΐου 2020, 14:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας και το αντίστροφο. Η κοινωνιολογία διευρύνει τις γνώσεις και τις απόψεις του ατόμου με γνώμονα τον άλλο άνθρωπο και την κοινωνία στο σύνολο.Βοηθάει τα παιδιά να ενταχθούν στην κοινωνία, ενισχύει την κοινωνικοποιησή τους και παράγει σκεπτόμενους ΠΟΛΙΤΕ Σε μια μεταβατική κοινωνία όπου οι μετασχηματισμοί και η δομή της κοινωνίας αλλάζει από μία πανδημία θα καταργηθεί το μάθημα που αυτό διδάσκει; Το μάθημα που εξηγεί πως λειτουργεί η κοινωνία; Το μάθημα που ορίζει τις Κοινωνικές Επιστήμες και αποτελεί τις βάσεις;Να καταργηθούν και οι σχολές κοινωνικών επιστημών τότε ως αχρείαστες καθώς δεν θα μείνει αντικείμενο διδασκαλίας... Είναι δυνατό αντί να ενισχυθούν μαθήματα κοινωνικού περιεχομένου να κατακερματιστούν; Θα ρωτάμε τα παιδιά τι είναι άτομο, τι είναι πολίτης και θα ακούμε απαντήσεις στα λατινικά; Όμορφο... Οι θεσμοί όπως ΟΗΕ, ΕΕ...η παγκοσμιοποίηση,οι διεθνείς συμβάσεις...οι νόμοι του κράτους, η προστασία των πολιτών, τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι ευάλωτες ομάδες, η περιθωριοποίηση, η φτώχεια, η κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας, η παραβατικότητα, η εργασία, οι φορείς κοινωνικοποίησης....και πόσα άλλα θέματα κοινωνικού προσανατολισμού τον ενδιαφέρουν τον νέο μας λιγότερο από τα λατινικά; Μάλλον