Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Berethor | 2 Μαΐου 2020, 15:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι μαζί με τη λατινική -και όχι χώρια από αυτήν- οι γλωσσικοί πυλώνες αυτού που ονομάζουμε 'δυτικό πολιτισμό'. Οι Ευρωπαίοι έμαθαν τους Έλληνες περισσότερο δια μέσου των Λατίνων συγγραφέων και λογοτεχνών, καθώς η λατινική ήταν για μεγάλο διάστημα η λόγια γλώσσα της Δυτικής Ευρώπης, πριν εκτοπιστεί από τις εθνικές γλώσσες του εκάστοτε κράτους. Η κατάργηση των λατινικών συνιστά μια οπισθοδρομική κίνηση που θα οδηγήσει μακροπρόθεσμα στην απομόνωση της Ελλάδας από τη διεθνή κοινότητα, θα εντείνει τα στερεότυπα εις βάρων των Ρωμαίων (π.χ. ότι ήταν απλώς μιμητές των αρχαίων Ελλήνων) και το ήδη υπαρκτό έλλειμμα γνώσεων για τον Ρωμαϊκό πολιτισμό, ενώ παράλληλα θα διογκώσει το αίσθημα μιας απατηλής εθνικής υπερηφάνειας, βασισμένης στην υποτιθέμενη υπεροχή του ελληνικού πολιτισμού έναντι των υπολοίπων.