Δεν επιτρέπεται η προσπάθεια να δημιουργηθούν πρότυπα σχολεία να γκρεμίζει κάτι σωστό και θετικό που υπάρχει εδώ και σχεδόν ένα αιώνα. Αναφέρομαι στην πρόταση να μετατραπεί το κατεξοχήν πειραματικό σχολείο, δηλαδή το ΠΣΠΑ που βρίσκεται στην οδό Σκουφά και στεγάζει στο ίδιο κτίριο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο, σε πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο. Δεν υπάρχει κάποιο αιτιολογημένο σκεπτικό για αυτή την αλλαγή. Στο σχολείο αυτό φοιτούν παιδιά που έχουν εισαχθεί κατόπιν κλήρωσης και προέρχονται από όλη την Αθήνα, δίνοντας έτσι την δυνατότητα της διεξαγωγής συμπερασμάτων αναφορικά με τα αποτελέσματα της "πειραματικής" μεθόδου διδασκαλίας ξεκινώντας από την Α Δημοτικού ως την Γ Λυκείου σε τυχαίο δείγμα μαθητικού πληθυσμού. Σε περίπτωση έγκρισης της πρότασης θα πρέπει τα παιδιά που φοιτούν εκεί να ανταγωνιστούν τους αδελφικούς τους φίλους στην προσπάθεια να συνεχίσουν να φοιτούν στο" σχολείο τους". Σε περίπτωση δε, αποτυχίας τους, θα πρέπει φορτωθούν σε όλη τους τις συνέπειες για κάτι για το οποίο δεν είχαν προετοιμαστεί και δεν ευθύνονταν. Το ψυχικό κόστος θα είναι τεράστιο, ειδικά για τα επόμενα 2-3 που θα είναι έξυπνες και οι συνέπειες της πανδημίας και πολλά παιδιά θα έχουν να αντιμετωπίσουν μια νέα σκληρή πραγματικότητα που θα γκρεμίσει πολλές βεβαιότητες στη ζωή τους, ας μην είναι και η βεβαιότητα του σχολείου τους μια από αυτές.
Επίσης, η προετοιμασία για εξετάσεις είναι ολοφάνερο ότι εξυπηρετεί την παραπαιδεία και τα φροντιστήρια και κατά συνέπεια αυτούς που μπορούν να πληρώσουν περισσότερο.
Τέλος, γίνετε εννοείται ότι γίνεται ειδική "ρουσφετολογική" αντιμετώπιση άλλων σχολείων, όπως του Μαρασλείου.
Αυτή η πρόταση δεν πρέπει περάσει.
Δεν επιτρέπεται η προσπάθεια να δημιουργηθούν πρότυπα σχολεία να γκρεμίζει κάτι σωστό και θετικό που υπάρχει εδώ και σχεδόν ένα αιώνα. Αναφέρομαι στην πρόταση να μετατραπεί το κατεξοχήν πειραματικό σχολείο, δηλαδή το ΠΣΠΑ που βρίσκεται στην οδό Σκουφά και στεγάζει στο ίδιο κτίριο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο, σε πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο. Δεν υπάρχει κάποιο αιτιολογημένο σκεπτικό για αυτή την αλλαγή. Στο σχολείο αυτό φοιτούν παιδιά που έχουν εισαχθεί κατόπιν κλήρωσης και προέρχονται από όλη την Αθήνα, δίνοντας έτσι την δυνατότητα της διεξαγωγής συμπερασμάτων αναφορικά με τα αποτελέσματα της "πειραματικής" μεθόδου διδασκαλίας ξεκινώντας από την Α Δημοτικού ως την Γ Λυκείου σε τυχαίο δείγμα μαθητικού πληθυσμού. Σε περίπτωση έγκρισης της πρότασης θα πρέπει τα παιδιά που φοιτούν εκεί να ανταγωνιστούν τους αδελφικούς τους φίλους στην προσπάθεια να συνεχίσουν να φοιτούν στο" σχολείο τους". Σε περίπτωση δε, αποτυχίας τους, θα πρέπει φορτωθούν σε όλη τους τις συνέπειες για κάτι για το οποίο δεν είχαν προετοιμαστεί και δεν ευθύνονταν. Το ψυχικό κόστος θα είναι τεράστιο, ειδικά για τα επόμενα 2-3 που θα είναι έξυπνες και οι συνέπειες της πανδημίας και πολλά παιδιά θα έχουν να αντιμετωπίσουν μια νέα σκληρή πραγματικότητα που θα γκρεμίσει πολλές βεβαιότητες στη ζωή τους, ας μην είναι και η βεβαιότητα του σχολείου τους μια από αυτές. Επίσης, η προετοιμασία για εξετάσεις είναι ολοφάνερο ότι εξυπηρετεί την παραπαιδεία και τα φροντιστήρια και κατά συνέπεια αυτούς που μπορούν να πληρώσουν περισσότερο. Τέλος, γίνετε εννοείται ότι γίνεται ειδική "ρουσφετολογική" αντιμετώπιση άλλων σχολείων, όπως του Μαρασλείου. Αυτή η πρόταση δεν πρέπει περάσει.