Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ευγενία | 2 Μαΐου 2020, 15:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διεθνείς παιδαγωγικές μελέτες τονίζουν ότι ο ιδανικός αριθμός μαθητών για την προσχολική και την πρωτοσχολική (τουλάχιστον) ηλικία σε μία τάξη είναι 15-16, προκειμένου να λειτουργεί ομαλά η ομοδοσυνεργατική διδασκαλία-μάθηση και να διασφαλίζεται στα παιδιά η εξατομικευμένη προσέγγιση των αναγκών τους με κεντρικό στόχο της ολόπλευρη ανάπτυξή τους. Η προτεινόμενη αύξηση του αριθμού των μαθητών (μεγίστου & ελαχίστου ορίου) ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν βελτιώνει την παιδεία μας και δεν υπολογίζει τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μικρών παιδιών. Πάρα πολλές σχολικές αίθουσες είναι ήδη πολύ μικρές για τον αριθμό των μαθητών που καλούνται να φιλοξενήσουν. Το Υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε να προάγει την Παιδεία και όχι να προσπαθεί να εξοικονομήσει χρήματα στοιβάζοντας μαθητές σε ακατάλληλους χώρους για να συρρικνώσει τον αριθμό των τμημάτων και τις πραγματικές ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Αντιθέτως, θα έπρεπε με γενναιότητα να ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ και να ικανοποιήσει τις ανάγκες για μόνιμο βοηθητικό (π.χ. καθαρισμού, γραμματειακής υποστήριξης...) αλλά και επιστημονικό (π.χ. ψυχολόγους, ειδικής αγωγής/παράλληλης στήριξης...) σε όλα τα σχολεία για να προάγει την ποιότητα της δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης.