Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Κοσμούογλου | 2 Μαΐου 2020, 15:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών ως Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα όχι μόνο είναι σωστή, αλλά θα έπρεπε η διδασκαλία τους να γίνεται και στη Β' Λυκείου, όπως και στο πρόσφατο παρελθόν. Τα Λατινικά, με τη λιτότητα των εκφραστικών μέσων και τη λογική ανάλυση των κειμένων, καταπολεμούν τη φλυαρία άλλων θεωρητικών μαθημάτων, το όπως της Κοινωνιολογίας, ενδυναμώνουν τη μνήμη και οξύνουν την κριτική ικανότητα των μαθητών. Το πιο σημαντικό όμως που πετυχαίνεται με τη διδασκαλία των λατινικών είναι η σύνδεσή του ελληνικού με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, καθώς στάθηκαν η γέφυρα για τη μετάδοση της ελληνικής σκέψης και της ελληνικής λογοτεχνίας σε όλο τον δυτικό κόσμο! Τα Λατινικά μαζί με τα Αρχαία αποτελούν τους πυλώνες της ανθρωπιστικής παιδείας στο πρόγραμμα της Μέσης Εκπαίδευσηςκαι είναι απαραίτητα και στις σπουδές πολλών άλλων σχολών πέραν της Φιλολογίας, όπως στη Νομική, την Ιατρική, τη Γεωπονία κτλ.Επομένως, για τους παραπάνω (και πολλούς άλλους λόγους που δεν μπορούν να αναλυθούν σε ένα σύντομο σχόλιο) είναι επιβεβλημένη η επαναφορά τους.