Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκος Μαρινάκης | 2 Μαΐου 2020, 16:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα Λατινικά αποτελούν πολύτιμο εφόδιο για τους σπουδαστές των Ανθρωπιστικών Επιστημών και χρειάζεται να εξετάζονται πανελλαδικά. Πρόκειται για τη γλώσσα μέσω της οποίας ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός έγινε "κλασικός" και εξαπλώθηκε στη Δύση. Αν η χώρα μας θέλει να συνεχίζει να πρεσβεύει την κλασική της παράδοση, δεν μπορεί να στερεί τη λατινομάθεια από τους μαθητές της. Μάλιστα, η αξία των Λατινικών δεν υπαγορεύεται μόνο από τους δεσμούς μας με το παρελθόν αλλά και από τις σχέσεις μας με το παρόν. Τα Λατινικά σήμερα χρησιμοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο ως κώδικας επικοινωνίας ή/και ερευνητικό εργαλείο, από τις κλασικές σπουδές, τη θρησκειολογία και την ιστορική έρευνα μέχρι την τεχνική ορολογία της ιατρικής και της νομικής. Όπως έχει επισημανθεί και σε προηγούμενα σχόλια, η αντιπαράθεση Λατινικών και Κοινωνιολογίας είναι (τουλάχιστον) ανυπόστατη. Τα δύο αντικείμενα προσφέρουν διαφορετικού είδους γνώσεις. Συνεπώς, το να αντιμετωπίζονται ως εναλλάξιμα μαθήματα είναι κάτι που προσβάλλει και τους δύο επιστημονικούς κλάδους.