Αγαπητοι κυριοι,
Αλλαγη κατ'αρχην του τροπου διορισμου και αναληψης καθηκοντος των διευθυντων των δημοτικων γυμνασιων και λυκειων. Θα προτεινα κατα το ιταλικο προτυπο εξετασεις σε συγκεκριμενη γραπτη υλη και εξεταση απο ψυχολογο για το αρτιο της προσωπικοτητας πριν την αναληψη του οποιου καθηκοντος.
Αλλαγη της εκπαιδευτικης υλης του Δημοτικου, Γυμνασιου και Λυκειου με συγχρονη υλη και αληθειες. Απο τα βιβλια αποκρυπτονται αληθειες (ιστορικα) ειναι ακαταλαβιστικα (θρησκευτικα κ.α.) εχουν παρα πολλα λαθη και μπερδεμενη υλη. Επιτελους συγχρονα βιβλια και συγχρονοι τροποι εκμαθησης.
Λειτουργια των σχολιων σε αλλη βαση. Ο Διευθυντης ή ο Γυμνασιαρχης ή ο Λυκειαρχης θα πρεπει να εχουν πραγματι ηγετικες ικανοτητες και γνωσεις. Δεν αρκουν τα χρονια εμπειριας ή το "μεσον". Τα κατα τοπους εποπτικα γραφεια επισης θα πρεπει να αναλαβουν ενα σημαινοντα ρολο στο εκπαιδευτικο ετος με συγκεκριμενες πρωτοβουλιες για εξευρεση λυσεων σε οποια προβληματα υπαρχουν. Μεχρι σημερα μεταφερουν τις αποφασεις του Υπουργειου Παιδειας στους υφισταμενους τους χωρις κανενα ενεργο ή αποφασιστικο ρολο. Γιατι αραγε πρεπει να πληρωνουμε τετοιους ανθρωπους ???
Οι δικες μου προτασεις για βιωσιμα και ανταγωνιστικα πανεπιστημια ειναι:
1) αλλαγη τροπου διορισμου των καθηγητων
2) η θεση των καθηγητων να ειναι αιρετη και να κρινεται καθε 5 χρονια
3) αλλαγη των συγγραμματων.
4) καταργηση των δωρεαν συγγραμματων
5) καταργηση του υφισταμενου καθεστωτος δωρεαν παιδειας
6) θεσπιση ενος ελαχιστου μηνιαιου τελους για τις σπουδες με βαση εισοδηματικα κριτηρια
7) ανεξαρτητοποιηση των πανεπιστημιων απο τα στενα πλαισια της Πολιτειας
8) Συνδεση των πανεπιστημιων με την βιομηχανια σε βαθμο χρηματοδοτησης, ερευνας κλπ
9) Ιδρυση νεων καινοτομων σχολων σε συνδιασμο και διαλογο με την ντοπια βιομηχανια και την οποια ερευνα και κεντρα ερευνων υπαρχουν.
Ειναι ευκαιρια να γινει αναμορφωση εκ βαθρων στα παντα.
Αγαπητοι κυριοι, Αλλαγη κατ'αρχην του τροπου διορισμου και αναληψης καθηκοντος των διευθυντων των δημοτικων γυμνασιων και λυκειων. Θα προτεινα κατα το ιταλικο προτυπο εξετασεις σε συγκεκριμενη γραπτη υλη και εξεταση απο ψυχολογο για το αρτιο της προσωπικοτητας πριν την αναληψη του οποιου καθηκοντος. Αλλαγη της εκπαιδευτικης υλης του Δημοτικου, Γυμνασιου και Λυκειου με συγχρονη υλη και αληθειες. Απο τα βιβλια αποκρυπτονται αληθειες (ιστορικα) ειναι ακαταλαβιστικα (θρησκευτικα κ.α.) εχουν παρα πολλα λαθη και μπερδεμενη υλη. Επιτελους συγχρονα βιβλια και συγχρονοι τροποι εκμαθησης. Λειτουργια των σχολιων σε αλλη βαση. Ο Διευθυντης ή ο Γυμνασιαρχης ή ο Λυκειαρχης θα πρεπει να εχουν πραγματι ηγετικες ικανοτητες και γνωσεις. Δεν αρκουν τα χρονια εμπειριας ή το "μεσον". Τα κατα τοπους εποπτικα γραφεια επισης θα πρεπει να αναλαβουν ενα σημαινοντα ρολο στο εκπαιδευτικο ετος με συγκεκριμενες πρωτοβουλιες για εξευρεση λυσεων σε οποια προβληματα υπαρχουν. Μεχρι σημερα μεταφερουν τις αποφασεις του Υπουργειου Παιδειας στους υφισταμενους τους χωρις κανενα ενεργο ή αποφασιστικο ρολο. Γιατι αραγε πρεπει να πληρωνουμε τετοιους ανθρωπους ??? Οι δικες μου προτασεις για βιωσιμα και ανταγωνιστικα πανεπιστημια ειναι: 1) αλλαγη τροπου διορισμου των καθηγητων 2) η θεση των καθηγητων να ειναι αιρετη και να κρινεται καθε 5 χρονια 3) αλλαγη των συγγραμματων. 4) καταργηση των δωρεαν συγγραμματων 5) καταργηση του υφισταμενου καθεστωτος δωρεαν παιδειας 6) θεσπιση ενος ελαχιστου μηνιαιου τελους για τις σπουδες με βαση εισοδηματικα κριτηρια 7) ανεξαρτητοποιηση των πανεπιστημιων απο τα στενα πλαισια της Πολιτειας 8) Συνδεση των πανεπιστημιων με την βιομηχανια σε βαθμο χρηματοδοτησης, ερευνας κλπ 9) Ιδρυση νεων καινοτομων σχολων σε συνδιασμο και διαλογο με την ντοπια βιομηχανια και την οποια ερευνα και κεντρα ερευνων υπαρχουν. Ειναι ευκαιρια να γινει αναμορφωση εκ βαθρων στα παντα.