Αξιότιμη κα. Υπουργέ
Θα ήθελα να εκφράσω την απόλυτη αντίθεσή μου στη θέσπιση εξετάσεων για τη μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο των μαθητών των Πειραματικών Σχολείων. Ως μητέρα ενός παιδιού με στοιχεία ΔΕΠΥ, δυσλεξίας και δυσκολία στην προσαρμογή στο σχολικό περιβάλλον, που είχε την τύχη να κληρωθεί να φοιτήσει σε Πειραματικό Γυμνάσιο, μπορώ να σας πληροφορήσω πως οι μέθοδοι και η κατανόηση των καθηγητών του και η πίστη τους στις δυνατότητες του, το έχουν βοηθήσει να βγει από το τέλμα της σχολικής απομόνωσης και απόρριψης που είχε εισέλθει στο δημοτικό και να πιστέψει στις δυνατότητες του. Θεωρώ ότι πρέπει να συνεχίσουμε ως κοινωνία να δίνουμε το δικαίωμα σε τέτοια παιδιά να απολαύσουν αυτό που κέρδισαν έστω και κατά τύχη και να μην τους κόβουμε τα φτερά στη μέση της προσπάθειας τους, αλλάζοντας τους εκ νέου περιβάλλον και συνθήκες μάθησης. Δεν θεωρώ ότι είναι δείγμα δημοκρατίας η επιμονή στην αριστεία, τουναντίον καταπιέζει γονείς και μαθητές που πνίγονται στο βαλτωμενο χωρίς αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σύστημα εκπαίδευσης και τους ωθεί στην παραπαιδεία.
Αφήστε μας να πιστέψουμε ότι κάτι πραγματικά καλό γίνεται σε αυτή τη χώρα, σας θερμοπαρακαλώ!
Με εκτίμηση
Αξιότιμη κα. Υπουργέ Θα ήθελα να εκφράσω την απόλυτη αντίθεσή μου στη θέσπιση εξετάσεων για τη μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο των μαθητών των Πειραματικών Σχολείων. Ως μητέρα ενός παιδιού με στοιχεία ΔΕΠΥ, δυσλεξίας και δυσκολία στην προσαρμογή στο σχολικό περιβάλλον, που είχε την τύχη να κληρωθεί να φοιτήσει σε Πειραματικό Γυμνάσιο, μπορώ να σας πληροφορήσω πως οι μέθοδοι και η κατανόηση των καθηγητών του και η πίστη τους στις δυνατότητες του, το έχουν βοηθήσει να βγει από το τέλμα της σχολικής απομόνωσης και απόρριψης που είχε εισέλθει στο δημοτικό και να πιστέψει στις δυνατότητες του. Θεωρώ ότι πρέπει να συνεχίσουμε ως κοινωνία να δίνουμε το δικαίωμα σε τέτοια παιδιά να απολαύσουν αυτό που κέρδισαν έστω και κατά τύχη και να μην τους κόβουμε τα φτερά στη μέση της προσπάθειας τους, αλλάζοντας τους εκ νέου περιβάλλον και συνθήκες μάθησης. Δεν θεωρώ ότι είναι δείγμα δημοκρατίας η επιμονή στην αριστεία, τουναντίον καταπιέζει γονείς και μαθητές που πνίγονται στο βαλτωμενο χωρίς αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σύστημα εκπαίδευσης και τους ωθεί στην παραπαιδεία. Αφήστε μας να πιστέψουμε ότι κάτι πραγματικά καλό γίνεται σε αυτή τη χώρα, σας θερμοπαρακαλώ! Με εκτίμηση