Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τόσο τα Λατινικά όσο και η κοινωνιολογία αποτελούν μαθήματα κατά την γνώμη μου αναγκαία στην προετοιμασία των υποψηφίων μαθητών για την είσοδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παρόλα αυτά δεν κατανοώ τον λόγο γιατί πρέπει ένα από τα δυο μάθημα να επικρατήσει. Στην θεωρητική κατεύθυνση υπάρχει πλήθος σχολών που έχουν κοινωνιολογικό ενδιαφέρον και φυσικά η κοινωνιολογία στην Γ λυκείου θα αποτελούσε μια καλή βάση για τους φοιτητές αυτών των σχολών. Δεν μπορούμε όμως να αγνοήσουμε το γεγονός ότι οι σχολες φιλολογίας και τα συναφή τμήματα αποτελούν ίσως το μεγαλύτερο ποσοστό σχολών της θεωρητικής κατεύθυνσης. Τα Λατινικά σε αυτές τις σχολες είναι αναγκαία και κανεις καθηγητής πανεπιστημίου δεν θα κάτσει να διδάξει Λατινικά από το 0 πρωτοετείς φοιτητές που δεν έχουν καμία επαφή με αυτό το αντικείμενο. Μια λύση θα μπορούσε να βρεθεί αν δούμε τον χωρισμό που υπέστη η θετική κατεύθυνση πριν κάποια χρόνια. Όπως υπάρχει θετική με μαθηματικά και θετική με βιολογία έτσι θα μπορούσε να δημιουργηθεί θεωρητική με Λατινικά και θεωρητική με κοινωνιολογία.