Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη L0UV | 2 Μαΐου 2020, 17:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως καθηγητρία Β' ΞΓ με χαρά ακούω την ανακοίνωση ενός νομοσχεδίου με στόχο την Αναβάθμιση του σχολείου και βρίσκω επακόλουθο ένας από τους βασικούς του άξονες να είναι η ενίσχυση στης διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών. 'Όταν ανοίγω τις επιμέρους διατάξεις με απογοήτευση αντιλαμβανόμαι ότι καμία ενίσχυση δεν προκύπτει για το μάθημά μας. Το μάθημα διδάσκεται για 5 χρόνια στην υποχρεωτική εκπαίδευση με μονάχα 2 ώρες ανά τάξη, σε πολυπληθή τμήματα και σε μαθητές που μπορεί να έχουν διδαχτεί άλλη Β' ΞΓ προηγουμένως αφού δεν υπάρχει καμία συνεργασία και συνέχεια ανάμεσα στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Σε δημοτικά της επαρχίας ζητούν αναπληρωτές Γαλλικής μειωμένου ωραρίου κι όταν δεν εμφανίζονται κατευθύνουν τα παιδιά στην Γερμανική. Τα δημοτικά της ίδια περιφέρειας μπορεί να διδάσκουν Γερμανικά ενώ το Γυμνάσιο της ίδιας περιφέρειας, εκεί δηλαδή που θα πάνε οι μαθητές των Δημοτικών, να διδάσκουν τα Γαλλικά. Τα παιδιά του Γυμνασίου συχνά έχουν διδαχτεί ελάχιστες ώρες Β'ΞΓ αφού οι καθηγητές φτάνουν στα σχολεία στην καλύτερη των περιπτώσεων τον Δεκέμβρη, ακόμα πιο συχνά τον Φεβρουάριο. Χρειάζεται να δίνουμε ακόμα την επιλογή στον μαθητή για τη γλώσσα που θα διδαχτεί αφού αυτό είναι απραγματοποίητο στα ελληνικά ολιγοθέσια σχολεία; Ας διδαχτούν με συνέπεια και συνέχεια μία ΞΓ έστω κι αν δεν είναι της επιλογής τους, κι ας δώσουμε και στους εκπαιδευτικούς μία ασφάλεια ότι το μάθημά τους και ο κόπος τους θα δώσει καρπούς σε βάθος χρόνου. Πότε θα γίνει η σύνδεση του διδακτικού μας έργου με το ΚΠγ; Για ποιο λόγο να διακόπτεται αναίτια το μάθημά μας στο Λύκειο; Τη στιγμή δηλαδή που ο μαθητής έχει βάλει τις βάσεις και μπορεί να δει την πραγματική πρόοδο στην προσπάθειά του, να δει δηλαδή την γνώση να ξεκλειδώνει;