" Η εισαγωγή της διδασκαλίας των Αγγλικών έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου, στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές και τελικά οδηγεί στη σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου, αγνοώντας τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων 4-6 ετών.". Παραθέτω τη θέση των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών με το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και προσθέτω πως αν πραγματικά θέλουμε να αναβαθμίσουμε την Προσχολική Εκπαίδευση θα πρέπει να υπάρξει καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής, πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, μείωση και όχι αύξηση του μαθητικού δυναμικού ,πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και δημιουργία προϋποθέσεων για ίσες ευκαιρίες μάθησης
" Η εισαγωγή της διδασκαλίας των Αγγλικών έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου, στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές και τελικά οδηγεί στη σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου, αγνοώντας τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων 4-6 ετών.". Παραθέτω τη θέση των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών με το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και προσθέτω πως αν πραγματικά θέλουμε να αναβαθμίσουμε την Προσχολική Εκπαίδευση θα πρέπει να υπάρξει καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής, πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, μείωση και όχι αύξηση του μαθητικού δυναμικού ,πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και δημιουργία προϋποθέσεων για ίσες ευκαιρίες μάθησης