Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αναστασία | 2 Μαΐου 2020, 18:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όταν θέλουμε να ακολουθήσουμε παιδαγωγικές πρακτικές ξένων κρατών που θεωρούνται πρότυπα καλό θα είναι να μην παραποιουμε τα στοιχεία κατά πως βολεύει την οικονομία μας. Δεν υπάρχει καμία παιδαγωγική μελέτη που δικαιολογεί το μέτρο αύξησης των μαθητών στις τάξεις. Αν θέλετε ένα παιδαγωγικό ποιοτικό έργο κάντε μειώσεις στα τμήματα έως 15 παιδιά κι όχι αυξήσεις. Η εμπειρία μου με 19 παιδιά πρώτης Δημοτικού κι όχι 24+ που τόσο πολύ επιθυμείτε ήταν άκρως κοπιαστική και αγχογονα,εκεινη τη χρονιά έφυγε ένα παιδάκι στο εξωτερικο και έμεινα με 18 αυτό το 1 παιδί που έφυγε ξέρετε πόσο βάρος και χρόνο απελευθέρωσε; Θα το ξέρατε αν κάνατε σε 1η Δημοτικού. Αν εγώ δεν θα είμαι η καλύτερη δασκάλα που μπορώ και θα με αξιολογήσετε αυστηρά γι αυτό όπως τόσο πολύ επιθυμείτε επίσης, δεν θα φταίω εγώ γι αυτό... Αλλά οι αποφάσεις σας....