• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΣΜΑΣ' | 2 Μαΐου 2020, 18:18

    Η αύξηση του αριθμού των μαθητών βοηθάει στη μείωση του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού αλλά όχι στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε όποια βαθμίδα και αν γίνει ! Ένα θέμα που δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και δεν αντιμετωπίζεται με το νομοσχέδιο αυτό είναι η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στα λειτουργικά κενά που προκύπτουν στην αρχή της χρονιάς. Αν δεν μπει αυστηρός χρονικός περιορισμός στη δυνατότητα εγγραφής/μετεγγραφής των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου πριν την έναρξη του σχολικού έτους ώστε να γνωρίζουν οι διευθυντές των σχολείων πόσα τμήματα δημιουργούνται στο σχολείο τους την 1η Σεπτεμβρίου, θα συνεχιστεί το φαινόμενο να ξεκινάει η σχολική χρονιά χωρίς όλους τους καθηγητές στη θέση τους ! Καθηγητές τοποθετούνται σε ένα σχολείο και μέσα σε λίγες μέρες το ΠΥΣΔΕ αναγκάζεται να τους πάρει από εκεί και να τους τοποθετήσει σε άλλο σχολείο γιατί κάποιος μαθητής "έφυγε" ή "δελεάστηκε" από κάποιο διευθυντή άλλου σχολείου ! Φυσικά η διαδικασία δεν είναι τόσο απλή γιατί υπάρχει μια λίστα καθηγητών που επιθυμούν την τοποθέτηση τους σε κάποιο σχολείο κι έτσι δημιουργείται ένα "ντόμινο" μετακινήσεων καθηγητών μέχρι το Νοέμβριο ! Επίσης δημιουργούνται "κόντρες" ανάμεσα σε σχολεία που προσπαθούν να τραβήξουν μαθητές σε βάρος κάποιου άλλου σχολείου και σε βάρος άλλων καθηγητών. Αυτές είναι καταστάσεις που δεν αρμόζουν στη σχολική κοινότητα και μπορούν να αντιμετωπιστούν με την έγκαιρη ( μέσα στο καλοκαίρι) εγγραφή/μετεγγραφή των μαθητών ώστε τον Σεπτέμβριο να έχουν οριστικοποιηθεί τα λειτουργικά κενά των σχολείων και οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών να πραγματοποιούνται άμεσα .