Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΧΡΙΣΤΙΝΑ | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Θα ήθελα να εκθέσω τις απόψεις μου σχετικά με το σύστημα προσλήψεων. Καλό θα ήταν α) να υπάρξει μεταβατική περίοδος τουλάχιστον για 3 χρόνια β) να μοριοδοτηθεί με ένα μόριο κάθε μήνας προϋπηρεσίας, ωστε να μην αδικηθούν όσοι έχουν συγκεντρώσει προϋπηρεσία με κόστος οικονομικό, οικογενειακό και ψυχικό. γ) να μη χρειαστεί να ξαναδώσει ΑΣΕΠ κάποιος ο οποίος είναι επιτυχών, όμως λόγω έλλειψης μόνιμων θέσεων προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής, αλλά να προσμετράται η προϋπηρεσία του για μόνιμο διορισμό. Έτσι καλύπτει τα προσόντα που απαιτούνται (επιτυχία στο ΑΣΕΠ) αλλά δεν είναι άχρηστη η θητεία του, η οποία δε του διασφαλίζει ότι θα δουλέψει στην εκπαίδευση και τον επόμενο χρόνο και ότι η δουλειά του έχει κάποιο αντίκρυσμα. δ) από το παραπάνω βέβαια προκύπτει ότι, αν κάποιος προσληφθεί ως αναπληρωτής μία φορά, το ίδιο θα πρέπει να γίνει και την επόμενη χωρίς να ξαναδώσει ΑΣΕΠ. Επίσης, όσον αφορά στις μεταθέσεις και αποσπάσεις, να λαμβάνεται υπόψη και η συνυπηρέτηση πέρα από τις ανάγκες του Σχολείου, γιατί δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για μείωση γεννήσεων και διαζύγια, όταν γνωρίζουμε ότι τα περισσότερα ζευγάρια εκπαιδευτικών ζουν πολλά χρόνια χώρια.