• Σχόλιο του χρήστη 'Ματίνα Τζιότζιου' | 2 Μαΐου 2020, 18:28

    ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου «αποδομεί» ένα σχολείο, όπως το ΠΣΠΘ, το οποίο λειτουργεί επιτυχημένα εδώ και σχεδόν έναν αιώνα. Ο χαρακτήρας του αυτός θα έπρεπε να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ και ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ. ΠΡΟΤΑΣΗ: ΤΟ ΠΣΠΘ (ΚΑΙ ΤΟ ΠΣΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΣΠΠ) ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ 12ΕΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.