Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεράσιμος Τ. | 2 Μαΐου 2020, 18:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναβάθμιση του σχολείου αποτελεί η μείωση και όχι η αύξηση μαθητών/τάξη σε όλες τις βαθμίδες. Εάν εφαρμοστεί το άρθρο ως έχει, χωρίς να λάβετε υπόψη το περιεχόμενο της παρούσας διαβούλεσης η οποία συνολικά είναι εναντίον: 1. Τα παιδιά θα έχουν υποβαθμισμένη εκπαίδευση τελικά. 2. Θα πληχθούν πολύ συγκεκριμένες γειτονιές των αστικών κέντρων*. 3. Θα επιβαρυνθούν οι εκπαιδευτικοί. Αφενός οι μεγαλύτεροι με περισσότερα παιδιά/τάξη, αφετέρου οι νεότεροι, καθώς με τη μείωση τμημάτων- μετά από τόσα ταξίδια, μετακινήσεις για εργασία, θα μείνουν άνεργοι. Μην αγνοείτε το εκτρωματικό φαινόμενο των αναπληρωτών π.χ. με οικογένειες να ζουν χωριστά και κάθε τόσο πιο απομακρυσμένοι τελικά εξαιτίας νέων νομοσχεδίων που τους στερούν αυτά για τα οποία προηγουμένως τους δινόταν κίνητρο να κάνουν θυσίες. *Στη Νέα Σμύρνη Αττικής, ως γονιός συμπεραίνω από την εμπειρία μου μέχρι τώρα, ότι, με 25 παιδιά στο Νηπιαγωγείο, στις Α' και Β' δημοτικού, με διαγνωσμένα παιδιά για μαθησιακές δυσκολίες, με τους περισσότερους εκπαιδευτικούς ηλικίας ~55-60, οι οποίοι άνθρωποι είναι περισσότερο εγκλωβισμένοι στους υπλογισμούς τους για τη σύνταξή τους και, παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειές τους και την εμπειρία τους δεν έχουν επαγγελματικά κίνητρα για αναβάθμιση του παιδαγωγικού τους έργου, ούτε το κουράγιο να στηρίξουν τις ανάγκες των παιδιών μετά από τόσα χρόνια προϋπηρεσίας και προσφοράς σε σχολεία ολοένα και πιο υποβαθμισμένα, το σχολείο δεν επιδέχεται τέτοια επαύξηση και υποβάθμιση. Ευχαριστώ.