Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | 2 Μαΐου 2020, 18:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χαιρετίζω την πρόθεση του Υπουργείου να επανέλθει η διδασκαλία των Λατινικών ως υποχρεωτικό εξεταζόμενο μάθημα στις Ανθρωπιστικές σπουδές. Η χώρα μας, πριν από λίγο καιρό, εντελώς ατεκμηρίωτα, είχε προχωρήσει στην αντικατάσταση των Λατινικών με το μάθημα της Κοινωνιολογίας που καλύπτεται και επικαλύπτεται από άλλα μαθήματα (Ιστορία, Έκθεση) και η διδασκαλία του ευνοούσε την αποστήθιση, όταν στο εξωτερικό τα Λατινικά (κι όχι τα Αρχαία Ελληνικά) συνιστούν τη βάση των humanities και όχι μόνο (βλ. Ιατρική, Βιολογία κλπ.). Εφόσον οι πτυχιούχοι μας ανοίγονται στην ευρωπαϊκή αγορά, θα πρέπει να έχουν τα ίδια εφόδια ως μελλοντικοί επιστήμονες και τις ίδιες βάσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Κοινωνιολογία είναι ένα "άχρηστο" μάθημα, αλλά ως μάθημα Γενικής Παιδείας επιτελεί τον σκοπό του, δεν αποτελεί όμως βάση για τις κατεξοχήν ανθρωπιστικές σπουδές.