Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση3. Ενίσχυση του διεθνούς χαρακτήρα και της διεθνούς παρουσίας των ιδρυμάτων, σε άμεση σύνδεση με το νέο πρότυπο ανάπτυξης της χώρας: ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική για τη διεθνοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Στέφανος Σ. | 16 Δεκεμβρίου 2010, 14:15
Θεωρώ πολύ απαξιωτικά αυτά που προτείνονται για το εκπαιδευτικό προσωπικό και ιδιαίτερα τους νέους επιστήμονες που έχουν καταλάβει θέσεις λεκτόρων, επίκουρων καθηγητών, καθηγητών εφαρμογών. Προτείνεται άρση της μονιμότητας για τις θέσεις αυτές για να μην αποκτήσουν τάχα δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία. Έχετε την παραμικρή ιδέα τι έργο προσφέρουν αυτές οι βαθμίδες; Είμαι Καθηγητής Εφαρμογών σε ΤΕΙ και διδάσκω 16 ώρες!!! την εβδομάδα. Πολύ πρόσφατα έγινε εξωτερική αξιολόγηση του Τμήματος που ανήκω και οι ξένοι αξιολογητές έμειναν έκπληκτοι ακούγοντας αυτό. Πέραν τούτου, έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσες ώρες πρέπει να αφιερώνονται στο ερευνητικό έργο γιατί επιδιώκουμε κάποια στιγμή και την εξέλιξή μας; Να μην αναφέρω και τις ώρες εργασίας στο σπίτι. Όσο για το μισθό, ένας εργαζόμενος στην αποκομιδή των σκουπιδιών αμοίβεται πολύ καλύτερα και δεν είναι καθόλου υπερβολή (για να μην αναφέρω την αμοιβή των καθαριστριών της βουλής). Αυτό είναι το όραμα του προτεινόμενου νέου νόμου για τους νέους επιστήμονες; Να σταματήσει, επίσης, η απαξίωση των ΤΕΙ, που προσφέρουν πολύ σημαντικό έργο και σε πολλούς τομείς είναι εφάμιλλα, αν όχι και ανώτερα των Πανεπιστημίων.