Δώστε ίση πρόσβαση σε ευκαιρίες για δημιουργία και έκφραση μέσα στην εκπαίδευση θα πρέπει να λαμβάνουν όλα τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλίσουν ότι όλα τα παιδιά, χωρίς διακρίσεις, έχουν πρόσβαση σε επαρκείς ευκαιρίες που σχετίζονται με διάφορες μορφές προσωπικής έκφρασης, τις τέχνες, τη δημιουργική ενασχόληση και τον αθλητισμό. Το ζήτημα της πρόσβασης σε αυτές τις δραστηριότητες έχει εγγενή και καθοριστική αξία και μπορεί να αποτελέσει πηγή εκπαιδευτικών ανισοτήτων που τα κράτη πρέπει να αντιμετωπίσουν.
Η εκπαίδευση θα πρέπει να ενισχύσει την ικανότητα των παιδιών να απολαμβάνουν το πλήρες φάσμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και να ενδυναμώνει τα παιδιά μέσω της ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους, της μάθησης και άλλων ικανοτήτων, της αυτοεκτίμησης και της αυτοπεποίθησης.
Είναι αντισυνταγματικό, και δε δίνεται η δυνατότητα σε παιδιά άνω των 17 να φοιτήσουν σε ημερήσιο επάλ. Τα περισσότερα δουλεύουν απογευματινές ώρες και έχουν ξαναγυρίσει στο σχολείο πιο ώριμοι και πιο συνειδητοποιημένοι.
Είναι οι άριστοι μαθητές και όχι οι μαθητές που δημιουργούν προβλήματα....
Δώστε ίση πρόσβαση σε ευκαιρίες για δημιουργία και έκφραση μέσα στην εκπαίδευση θα πρέπει να λαμβάνουν όλα τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλίσουν ότι όλα τα παιδιά, χωρίς διακρίσεις, έχουν πρόσβαση σε επαρκείς ευκαιρίες που σχετίζονται με διάφορες μορφές προσωπικής έκφρασης, τις τέχνες, τη δημιουργική ενασχόληση και τον αθλητισμό. Το ζήτημα της πρόσβασης σε αυτές τις δραστηριότητες έχει εγγενή και καθοριστική αξία και μπορεί να αποτελέσει πηγή εκπαιδευτικών ανισοτήτων που τα κράτη πρέπει να αντιμετωπίσουν. Η εκπαίδευση θα πρέπει να ενισχύσει την ικανότητα των παιδιών να απολαμβάνουν το πλήρες φάσμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και να ενδυναμώνει τα παιδιά μέσω της ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους, της μάθησης και άλλων ικανοτήτων, της αυτοεκτίμησης και της αυτοπεποίθησης. Είναι αντισυνταγματικό, και δε δίνεται η δυνατότητα σε παιδιά άνω των 17 να φοιτήσουν σε ημερήσιο επάλ. Τα περισσότερα δουλεύουν απογευματινές ώρες και έχουν ξαναγυρίσει στο σχολείο πιο ώριμοι και πιο συνειδητοποιημένοι. Είναι οι άριστοι μαθητές και όχι οι μαθητές που δημιουργούν προβλήματα....