Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ράνια Π. | 2 Μαΐου 2020, 18:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς τι το ψευδοδίλλημα Κοινωνιολογία ή Λατινικά?Λογική του διαιρεί και βασίλευε? Και τα δύο μαθήματα έχουν την αξία τους αλλά και τη συνάφειά τους με συγκεκριμένες σχολές και τμήματα. Μπορώ να κατανοήσω τη συνάφεια των Λατινικών με τις Φιλολογίες (ελληνική και ξενόγλωσσες) αλλά ειλικρινά, δε μπορώ να βρω καμία σύνδεση ανάμεσα στα Λατινικά και τις Κοινωνικές Επιστήμες, οι οποίες αποτελούν το 75% των τμημάτων και των σχολών της κατεύθυνσης Ανθρωπιστικών Σπουδών. Δεν διδάσκονται Λατινικά και η γνώση τους δεν αποτελεί προαπαιτούμενο σε ΚΑΜΙΑ σχολή Κοινωνικών και Νομικών Επιστημών. Η θέση της κοινωνιολογίας θα έπρεπε να είναι αυτονόητη και αδιαπραγμάτευτη για όλους τους υποψηφίους τμημάτων Κοινωνικών Επιστημών! Δώστε στους μαθητές την δυνατότητα να επιλέξουν σε ποιο μάθημα θα εξετασθούν, ανάλογα με τα τμήματα που τους ενδιαφέρουν! Η λογική της αντικατάστασης είναι αντιεπιστημονική και παράλογη..