Όχι στην εισαγωγή ειδικοτήτων στο Νηπιαγωγείο. Η κίνηση αυτή στερείται επιστημονικής και παιδαγωγικής τεκμηρίωσης, παραβλέπει τις ανάγκες των νηπιων οι οποίες σχετίζονται με την ανάπτυξη του διγραμματισμου στο νηπιαγωγείο. Ακόμη, παραβλέπει και αγνοεί τις πραγματικές ανάγκες που έχει το νηπιαγωγείο και τα νήπια μας, δηλαδή, την βοήθεια λογοθεραπευτων καθώς πολλά νήπια εμφανίζουν διαταραχές του λόγου. Ακόμη, με αυτήν την κίνηση το νηπιαγωγείο χάνει την ταυτότητα του και τους στόχους του καθώς προβαίνει στην σχολειοποιηση του γεγονός που δεν προβλέπεται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Λέμε ΌΧΙ στην εισαγωγή των ειδικοτήτων αν αγαπάμε και σεβόμαστε τις ανάγκες των παιδιών τόσο σε ψυχολογικό επίπεδο όσο και σε παιδαγωγικό.
Όχι στην εισαγωγή ειδικοτήτων στο Νηπιαγωγείο. Η κίνηση αυτή στερείται επιστημονικής και παιδαγωγικής τεκμηρίωσης, παραβλέπει τις ανάγκες των νηπιων οι οποίες σχετίζονται με την ανάπτυξη του διγραμματισμου στο νηπιαγωγείο. Ακόμη, παραβλέπει και αγνοεί τις πραγματικές ανάγκες που έχει το νηπιαγωγείο και τα νήπια μας, δηλαδή, την βοήθεια λογοθεραπευτων καθώς πολλά νήπια εμφανίζουν διαταραχές του λόγου. Ακόμη, με αυτήν την κίνηση το νηπιαγωγείο χάνει την ταυτότητα του και τους στόχους του καθώς προβαίνει στην σχολειοποιηση του γεγονός που δεν προβλέπεται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Λέμε ΌΧΙ στην εισαγωγή των ειδικοτήτων αν αγαπάμε και σεβόμαστε τις ανάγκες των παιδιών τόσο σε ψυχολογικό επίπεδο όσο και σε παιδαγωγικό.