Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Ξ. | 2 Μαΐου 2020, 19:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της κοινωνιολογίας πρέπει να παραμείνει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα καθώς παρέχει τα απαραίτητα εφόδια στους μαθητές να ερημενεύσουν τα κοινωνικά φαινόμενα και να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες κοινωνικές συνθήκες. Το μεταναστευτικό, η ανεργία, τα στερεότυπα και άλλα πολλά που συζητούνται στη σχολική τάξη στο πλαίσιο του μαθήματος είναι επίκαιρα ζητήματα που έτυχαν αποδοχής από τους μαθητές και τους κέντρισαν το ενδιαφέρον για μάθηση. Επιπλέον, από την κατεύθυνση κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών δεν είναι δυνατόν να λείπει ένα μάθημα απαραίτητο για περισσότερα από τα μισά ακαδημαϊκά τμήματα για τα οποία είναι υποψήφιοι οι μαθητές.