Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη ΚΑΝΑΡΗΣ Κ | 17 Δεκεμβρίου 2010, 00:25
Γύρισα στην πατρίδα μετά από 50 χρόνια στην ξενιτιά και διαπίστωσα ότι οι μόνοι που εργάζονται και παράγουν κάτι στη χώρα μας, είναι οι αγρότες, οι τεχνίτες, οι επαγγελματίες βιοτέχνες, οι ναυτικοί και οι εργαζόμενοι στο τουρισμό. Όλοι οι άλλοι, που υποτίθεται ότι σπούδασαν στα πανεπιστήμια, για να προσφέρουν στο τόπο, απλώς τρώνε ροκανίζουν ότι φόρους μαζεύει το έρμο το δημόσιο. Γιατί, αλήθεια πόσους πτυχιούχους είδατε να εργάζονται και να παράγουν κάτι; Εγώ στην Ελλάδα δεν κατάφερα να βρω ούτε έναν!!! Άρα λοιπόν … Χρειαζόμαστε ενθάρρυνση των νέων προς τα τεχνικά επαγγέλματα, τα τουριστικά και τα ναυτικά. Χρειαζόμαστε ενθάρρυνση των νέων προς την Τεχνική - επαγγελματική εκπαίδευση, την εκπαίδευση τουριστικών επαγγελμάτων και ναυτική εκπαίδευση, μήπως και βγούμε από το τέλμα όπου μας έφεραν οι εκατοντάδες χιλιάδες πτυχιούχοι των ΑΕΙ οι οποίοι κάθονται και πληρώνονται χωρίς να παράγουν ούτε καρφίτσα για τα χρήματα που εισπράττουν από το μισθό τους. Ξέρετε ποια ήταν η απάντηση της ανιψιάς μου όταν την ρώτησα τι κάνεις παιδί μου εκεί που εργάζεσαι; -Τίποτα θείε ήταν η απάντησή της μονολεκτικά. Γιατί; Την ρωτάω δεν έχεις κάποιο αντικείμενο; Έλα ρε θείε εγώ θα δουλέψω μου λέει; Ας δουλέψει κάνας άλλος!!! γιατί σπούδαζα τόσα χρόνια για να δουλεύω; !!!!!!!