Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 2 Μαΐου 2020, 20:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλοι όσοι ασχολούνται με την παιδεία και τα θέματά της έχουν χωριστεί τις τελευταίες μέρες σε κοινωνιολογολάτρες και κοινωνιολογομάχους. Θεωρώ πως κάτι τέτοιο μόνο να μπερδέψει το κοινό καταφέρνει. Η Κοινωνιολογία σαφώς και πρέπει να παραμείνει ένα μάθημα ισότιμο με τα υπόλοιπα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μιας και αφενός αποτελεί βασικό παράγοντα επιμόρφωσης των ατόμων για τη μετέπειτα ζωή τους ενώ αφετέρου σε όλες τις σχολές πλην των «καθαρά» φιλολογικών αποτελούν μάθημα του κύκλου σπουδών για τους ακαδημαϊκούς σπουδαστές. Η λύση πιστεύω πως είναι ο διαχωρισμός του κύκλου των μαθημάτων που θα επιλέγει ο μαθητής στην Γ´ Λυκείου ώστε να μπορεί να επιλέξει βάση των σχολών που θα θέλει να επιλέξει αν θα διδάσκεται Κοινωνιολογία ή Λατινικά. Δε γίνεται να «δαιμονοποιείται» ένα μάθημα και να μπαίνει σε δίλημμα για την παραμονή του ή όχι. Άλλωστε όπως ξέρουμε όλοι κι όταν υπήρξε η Τεχνολογική κατεύθυνση δεν καταργήθηκε κάποιο μάθημα για να μπει ο «Προγραμματισμός» απλώς υπήρξε μια νέα κατεύθυνση.