ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αποσυνδέοντας το Δημοτικό του ΠΣΠΘ από το Γυμνάσιο & το Λύκειο, η ίδια η Πολιτεία αλλάζει τους όρους «του παιχνιδιού» παραβιάζοντας κάθε αρχή εμπιστοσύνης των πολιτών προς το Κράτος.
Αποπροσανατολίζει τους μαθητές του ΠΣΠΘ από τους στόχους της διευρυμένης μάθησης, καλλιέργειας, εμβάθυνσης και καινοτομίας, τους οποίους υποτίθεται ότι εξυπηρετεί η πειραματική εκπαίδευση & έτσι αλλοιώνει τον ιδρυτικό χαρακτήρα και την αποστολή του ΠΣΠΘ.
Καθώς αν ισχύσει αυτούσιο το σχέδιο νόμου , θα επιφέρει φροντιστηριακή προετοιμασία σε κάθε βαθμίδα , έχοντας ως αποτέλεσμα την μείωση του ελευθέρου χρόνου, αποθαρρύνοντας τους μαθητές από την συμμετοχή σε μαθητικούς και λοιπούς διαγωνισμούς γνώσεων και δεξιοτήτων ή τη συμμετοχή στους προαιρετικούς ομίλους που διοργανώνονται στο ΠΣΠΘ.
Θα επέλθει μεταξύ των μαθητών στείρος ανταγωνισμός διαλύοντας κάθε μορφή συνεργασίας & ενισχύοντας την βαθμοθηρία , επιβαρύνοντας ψυχολογικά τη σχολική κοινότητα του ΠΣΠΘ.
Το αίτημα για την ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ είναι θεμιτό και δίκαιο εφόσον επιλέξαμε τα παιδιά μας να φοιτήσουν σε ένα Πειραματικό σχολείο με την πεποίθηση ότι η εισαγωγή τους στο συνδεδεμένο Γυμνάσιο-Λύκειο θα γίνει χωρίς εξετάσεις.
Με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κανένα Πειραματικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη δε θα είναι διασυνδεδεμένο με όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Άλλωστε το ίδιο υποστηρίζεται και εσείς κα.Κεραμέως & ο νυν υπουργός Υποδομών & Μεταφορών (Κ.Καραμανλής) σε σχετική τροπολογία (2015) που καταθέσατε ως αντιπολίτευση για την διασύνδεση όλων των βαθμίδων στα Πειραματικά Σχολεία.
https://metiniki.gr/news/dekti-egine-apo-yp-paideias-kai-yperpsifistike-apo-tin-olomeleia-tis-voylis-tropologia-tis & http://kostaskaramanlis.gr/vouli/%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%AE-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF/
Αναιτιολόγητα καταργείτε την διασύνδεση όλων των βαθμίδων στο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ,καθώς δεν υπάρχει καμία διευκρίνιση στην αιτιολογική έκθεση.
Η εξερεύνηση της ψυχοσύνθεσης του Ελληνόπουλου που αναζητούσε ο Δελμούζος πριν από εκατό χρόνια στην εκπαίδευση μας, θα «δολοφονηθεί» από μια τράπεζα στείρας απομνημόνευσης και όχι κριτικής σκέψης.
Για όλους τους παραπάνω λόγους:
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΣΠΘ) ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 13 ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ (διασύνδεση τριών βαθμίδων Πειραματικών Σχολείων των Πανεπιστημίων)
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Αποσυνδέοντας το Δημοτικό του ΠΣΠΘ από το Γυμνάσιο & το Λύκειο, η ίδια η Πολιτεία αλλάζει τους όρους «του παιχνιδιού» παραβιάζοντας κάθε αρχή εμπιστοσύνης των πολιτών προς το Κράτος. Αποπροσανατολίζει τους μαθητές του ΠΣΠΘ από τους στόχους της διευρυμένης μάθησης, καλλιέργειας, εμβάθυνσης και καινοτομίας, τους οποίους υποτίθεται ότι εξυπηρετεί η πειραματική εκπαίδευση & έτσι αλλοιώνει τον ιδρυτικό χαρακτήρα και την αποστολή του ΠΣΠΘ. Καθώς αν ισχύσει αυτούσιο το σχέδιο νόμου , θα επιφέρει φροντιστηριακή προετοιμασία σε κάθε βαθμίδα , έχοντας ως αποτέλεσμα την μείωση του ελευθέρου χρόνου, αποθαρρύνοντας τους μαθητές από την συμμετοχή σε μαθητικούς και λοιπούς διαγωνισμούς γνώσεων και δεξιοτήτων ή τη συμμετοχή στους προαιρετικούς ομίλους που διοργανώνονται στο ΠΣΠΘ. Θα επέλθει μεταξύ των μαθητών στείρος ανταγωνισμός διαλύοντας κάθε μορφή συνεργασίας & ενισχύοντας την βαθμοθηρία , επιβαρύνοντας ψυχολογικά τη σχολική κοινότητα του ΠΣΠΘ. Το αίτημα για την ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ είναι θεμιτό και δίκαιο εφόσον επιλέξαμε τα παιδιά μας να φοιτήσουν σε ένα Πειραματικό σχολείο με την πεποίθηση ότι η εισαγωγή τους στο συνδεδεμένο Γυμνάσιο-Λύκειο θα γίνει χωρίς εξετάσεις. Με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κανένα Πειραματικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη δε θα είναι διασυνδεδεμένο με όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Άλλωστε το ίδιο υποστηρίζεται και εσείς κα.Κεραμέως & ο νυν υπουργός Υποδομών & Μεταφορών (Κ.Καραμανλής) σε σχετική τροπολογία (2015) που καταθέσατε ως αντιπολίτευση για την διασύνδεση όλων των βαθμίδων στα Πειραματικά Σχολεία. https://metiniki.gr/news/dekti-egine-apo-yp-paideias-kai-yperpsifistike-apo-tin-olomeleia-tis-voylis-tropologia-tis & http://kostaskaramanlis.gr/vouli/%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%AE-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF/ Αναιτιολόγητα καταργείτε την διασύνδεση όλων των βαθμίδων στο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ,καθώς δεν υπάρχει καμία διευκρίνιση στην αιτιολογική έκθεση. Η εξερεύνηση της ψυχοσύνθεσης του Ελληνόπουλου που αναζητούσε ο Δελμούζος πριν από εκατό χρόνια στην εκπαίδευση μας, θα «δολοφονηθεί» από μια τράπεζα στείρας απομνημόνευσης και όχι κριτικής σκέψης. Για όλους τους παραπάνω λόγους: ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΣΠΘ) ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 13 ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ (διασύνδεση τριών βαθμίδων Πειραματικών Σχολείων των Πανεπιστημίων)