Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Κατανοώ τη λογική της ίσης μεταχείρισης όλων των μαθητών προτύπων και μη γυμνασίων, στην εισαγωγή τους στα πρότυπα λύκεια.
Παρόλα αυτα, οι μαθητές των προτύπων γυμνασίων είναι μαθητές ήδη αρκετά πιεσμένοι από την έντονη προσπάθεια που καταβάλουν προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες υποχρεώσεις τους σε όλα τα μαθήματα, κάτι που δεν ισχύει για τους μαθητές των λοιπών δημοσίων σχολείων. Η προετοιμασία τους για εισαγωγικές εξετάσεις εκ νέου θα επιδεινωσει τη θέση τους.
Επιπλέον η επιθυμία τους για εισαγωγή στο πρότυπο λύκειο όπου θα προσπαθήσουν να εισαχθούν όλοι οι συμμαθητές τους είναι ιδιαίτερα ισχυρή. Σε περίπτωση αποτυχίας η εισαγωγή τους σε άλλο λύκειο θα αντιστοιχεί με τον στιγματισμό της αποτυχίας από τους νέους συμμαθητές που ήδη έχουν αρνητική στάση απέναντι στα παιδιά των προτύπων σχολείων.
Τέλος τα παιδιά αυτά ήδη έχουν δοκιμαστεί και επιτύχει κατά την προσπάθεια εισαγωγής τους στα πρότυπα γυμνάσια. Θα αναγκαστούν να υποβληθούν στην ίδια αγχωτική διαδικασία για να αποδείξουν εκ νέου την αξία τους.
Με εκτίμηση,
Ιωάννα Φουτακη
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Κατανοώ τη λογική της ίσης μεταχείρισης όλων των μαθητών προτύπων και μη γυμνασίων, στην εισαγωγή τους στα πρότυπα λύκεια. Παρόλα αυτα, οι μαθητές των προτύπων γυμνασίων είναι μαθητές ήδη αρκετά πιεσμένοι από την έντονη προσπάθεια που καταβάλουν προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες υποχρεώσεις τους σε όλα τα μαθήματα, κάτι που δεν ισχύει για τους μαθητές των λοιπών δημοσίων σχολείων. Η προετοιμασία τους για εισαγωγικές εξετάσεις εκ νέου θα επιδεινωσει τη θέση τους. Επιπλέον η επιθυμία τους για εισαγωγή στο πρότυπο λύκειο όπου θα προσπαθήσουν να εισαχθούν όλοι οι συμμαθητές τους είναι ιδιαίτερα ισχυρή. Σε περίπτωση αποτυχίας η εισαγωγή τους σε άλλο λύκειο θα αντιστοιχεί με τον στιγματισμό της αποτυχίας από τους νέους συμμαθητές που ήδη έχουν αρνητική στάση απέναντι στα παιδιά των προτύπων σχολείων. Τέλος τα παιδιά αυτά ήδη έχουν δοκιμαστεί και επιτύχει κατά την προσπάθεια εισαγωγής τους στα πρότυπα γυμνάσια. Θα αναγκαστούν να υποβληθούν στην ίδια αγχωτική διαδικασία για να αποδείξουν εκ νέου την αξία τους. Με εκτίμηση, Ιωάννα Φουτακη