Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα | 2 Μαΐου 2020, 20:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποιο το επιστημονικό και παιδαγωγικό επιχείρημα που σας οδήγησε στην αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα; Πόσω μάλλον όταν στην αιτιολογική έκθεση δε γίνεται καμία αναφορά για τους λόγους που επιβάλλουν μια τέτοια αλλαγή.. πριν καν εξετασθεί το μάθημα της Κοινωνιολογίας και προκύψει η οποιαδήποτε αξιολόγηση! Μια απλή επισκόπηση του οδηγού σπουδών των τμημάτων της κατεύθυνσης ανθρωπιστικών σπουδών, όπου στην πλειοψηφία τους (183 τμήματα!) διδάσκεται το μάθημα της Κοινωνιολογίας αρκεί για να πεισθεί το υπουργείο ότι κάθε επιστήμη και κάθε ειδικότητα, τόσο τα λατινικά όσο και η κοινωνιολογία έχουν θέση στην εκπαίδευση, χωρίς αφορισμούς. Είναι λογικό οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για ελληνική ή ξενόγλωσσες φιλολογίες να εξετάζονται στα λατινικά, αλλά είναι παράλογο οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για το υπόλοιπο 75% των τμημάτων της συγκεκριμένης κατεύθυνσης, τα οποία είναι κοινωνικών επιστημών, να μην εξετάζονται σε μάθημα κοινωνικών επιστημών... (!) Η πιο δίκαιη και επιστημονικά ορθή και τεκμηριωμένη "λύση" είναι οι υποψήφιοι μαθητές να επιλέγουν το μάθημα στο οποίο θα εξετασθούν ανάλογα με τις σχολές στις οποίες επιθυμούν να εισαχθούν..