Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Θ. | 2 Μαΐου 2020, 20:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Υπουργέ, από την απουσία σχολιασμών για το δεύτερο επιχείρημα, αποδεικνύεται πως δεν ευσταθεί και εγείρει εύλογα ερωτήματα ότι είναι προσχηματικό. Εάν υπάρχουν κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις συμφόρησης μπορούν να επιλυθούν κατά περίπτωση με πολλούς τρόπους. -Καλό δεν είναι που αυξάνεται το ποσοστό μαθητών στην Επαγγελματική Εκπαίδευση; -Δεν πρέπει να προσεγγίσουμε τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο; -Δεν λέγατε προεκλογικά ΄΄συνειδητή επιλογή για πολλούς΄΄; -Μήπως το υπουργείο έχει άλλη ρότα τελικά; Στα συμπεράσματα του Συμβουλίου, της 26ης Νοεμβρίου 2012 (2012/C 393/02) http://publications.europa.eu/resource/cellar/43b3c7b1-4ace-11e2-9294-01aa75ed71a1.0005.04/DOC_1, αναφέρεται μεταξύ άλλων η ανάγκη διασύνδεσης θεωρίας και πράξης (κάτι που γίνεται στα ΕΠΑΛ με τα εργαστηριακά μαθήματα και την μαθητεία) και καλεί τα κράτη να προβούν σε μία σειρά από παρεμβάσεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση προκειμένου αυτή να ενδυναμωθεί, ως κατεξοχήν τομέας της Εκπαίδευσης που είναι ΄΄φιλικός προς την ανάπτυξη΄΄, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης. Πολλές από τις παρεμβάσεις αυτές, είχαν συμπεριληφθεί στο προεκλογικό σας πρόγραμμα (π.χ. η σύνδεση με την αγορά εργασίας), με στόχο να αναβαθμιστεί ο ρόλος της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, να μειωθεί η ανεργία και να βελτιωθεί η οικονομική κατάσταση της χώρας. Αντί αυτού μας παρουσιάζετε κάτι που πρώτη φορά ακούγεται αιφνιδιαστικά από εσάς. Όταν είχατε ερωτηθεί από δημοσιογράφο για να σχολιάσετε ένα σοβαρό περιστατικό σε ΓΕΛ είχατε πει ΄΄το μπούλινγκ είναι μάστιγα της εποχής. Δεν αφορά ένα συγκεκριμένο φορέα. Εμφανίζεται σε όλα τα στρώματα σε δομές προσχολικής εκπαίδευσης μέχρι και στα πανεπιστήμια. Το φαινόμενο είναι οριζόντιο δεν αφορά ένα φορέα συγκεκριμένα ΄΄. H υφυπουργός κυρία Ζαχαράκη είχε παρουσιάσει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής μόλις στις 04/03/2020 μια σειρά θετικών μέτρων κατά του σχολικού εκφοβισμού και πουθενά δεν είχε θίξει κάτι τέτοιο. Το συμπέρασμα ότι ο ΄΄σχολικός εκφοβισμός παρατηρείται ιδίως μεταξύ ανηλίκων και ενηλίκων΄΄ είναι εντελώς αυθαίρετο. Στοχοποιεί,δυσφημεί και προσβάλει τους μαθητές και το σχολείο και δίνει λαβές σε άτομα που δεν έχουν γνώση επί του θέματος να κάνουν λανθασμένους και επικίνδυνους συνειρμούς. Αιτίες του σχολικού εκφοβισμού όπως ανεπαρκής γονική στήριξη, υπέρμετρη προβολή βίας (π.χ. στα γήπεδα), κοινωνικές ανισότητες κ.α., εμφανίζονται σε όλες τις ηλικίες και βαθμίδες εκπαίδευσης και σε μεγαλύτερο βαθμό απ΄ότι στα ΕΠΑΛ (μπορείτε να το διαπιστώσετε με ένα απλό Google search περιστατικών bulling), τα οποία τα τελευταία χρόνια έχουν στελεχωθεί και με Ψυχολόγους. Γιατί πάλι στόχος τα ΕΠΑΛ και η μαθητές τους; Το άρθρο αυτό παρακαλώ να το αποσύρετε και να διασκεδάσετε τις αρνητικές εντυπώσεις που προκάλεσε.