Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Δημητρίου | 2 Μαΐου 2020, 21:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να εκφράσω τη μεγάλη μου χαρά και ικανοποίηση σχετικά με την επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών ως πανελλαδικώς εξεταζόμενου. Το αμέσως επόμενο στάδιο θα πρέπει να επικεντρωθεί στην αναμόρφωση του εν λόγω μαθήματος με έμφαση στη λατινομάθεια, την ουσιαστική γνώση της λατινικής γλώσσας και γραμματείας. Η βάση της σύγχρονης δυτικής σκέψης είναι ελληνορωμαϊκή. Τα λατινικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών καθώς η Κλασική Αρχαιότητα είναι μία, ενιαία και αδιαίρετη. Η διδασκαλία τους θα πρέπει να ενισχυθεί γενικότερα και όχι μόνο στη Γ΄Λυκείου. Άλλωστε, η εκμάθηση ξένων γλωσσών, εν προκειμένω της λατινικής, συμβάλλει στη νοητική ευελιξία του ατόμου, στη διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων του, στην άσκηση της μνήμης και της κριτικής ικανότητάς του και στη βαθύτερη κατανόηση της δομής των σύγχρονων ευρωπαϊκών γλωσσών.