Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Π. | 2 Μαΐου 2020, 21:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ποιον λόγο γίνεται αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά; Η Κοινωνιολογία δεν έχει διδαχθεί ούτε μια χρονιά στα σχολεία και δεν έχει εξεταστεί ακόμη στις πανελλαδικές!! Ποιες λοιπόν είναι οι αδυναμίες αυτού το μαθήματος;; Πότε προλάβαμε να τις εντοπίσουμε;; Η Κοινωνιολογία είναι μία πολυδιάστατη επιστήμη, η οποία βοηθάει τα παιδιά να αναλύουν τον κόσμο στον οποίο ζούνε και διαμορφώνει ολοκληρωμένους και κοινωνικά ενσυνείδητους πολίτες. Δεν είναι αυτά σημαντικά εφόδια για τους μαθητές και τους αυριανούς πολίτες της κοινωνίας;; Θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα της επιλογής ανάμεσα στην Κοινωνιολογία και τα Λατινικά, ανάλογα με τις σχολές που επιθυμούν οι μαθητές. Κοινωνιολογία για κοινωνικές και πολιτικές σχολές και Λατινικά για τις φιλολογικές σχολές.