Για τα θέματα της Πανδημίας, η κυβέρνηση επέλεξε να συνεργαστεί με επιτροπή καθόλα αποδεκτών επιστημόνων - λοιμοξιωλόγων και είδαμε τι θετικά αποτελέσματα σε σύγκριση με τις άλλες χώρες είχαμε. Γιατί λοιπόν και στο θέμα αυτό της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης (περιεχόμενο, από ποιά ηλικία, από ποιούς κλπ) δεν έγινε διεξοδική προσπάθεια συνεννόησης με επιστήμονες ειδικούς στα θέματα των παιδιών; Τόσους σπουδαίους γιατρούς (παιδοψυχολόγους - παιδοψυχίατρους) έχουμε . . . Γιατί προχωράτε τόσο επιπόλαια; Με τι επιστημονικά δεδομένα; Τα παιδιά είναι το αύριο της Πατρίδας μας. Δεν πρέπει να κάνουμε το καλύτερο γι' αυτά; Πως θα κρίνετε ποιό είναι το καλύτερο, αν δεν ρωτήσετε τους ειδικούς; Πάντως να ξέρετε ότι αν το προχωρήσετε θα εισπράξετε μεγάλη δυσαρέσκεια, με διάφορους τρόπους: μη παρακολούθηση των μαθημάτων από τα παιδιά μας, επιστροφή διδακτικού υλικού, άσκηση όλων των νόμιμων δικαιωμάτων που έχουμε απέναντι στην οποιαδήποπε πιθανή βλάβη που θα πάθουν τα παιδιά μας, με απόδοση ευθυνών στους υπεύθυνους.
Για τα θέματα της Πανδημίας, η κυβέρνηση επέλεξε να συνεργαστεί με επιτροπή καθόλα αποδεκτών επιστημόνων - λοιμοξιωλόγων και είδαμε τι θετικά αποτελέσματα σε σύγκριση με τις άλλες χώρες είχαμε. Γιατί λοιπόν και στο θέμα αυτό της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης (περιεχόμενο, από ποιά ηλικία, από ποιούς κλπ) δεν έγινε διεξοδική προσπάθεια συνεννόησης με επιστήμονες ειδικούς στα θέματα των παιδιών; Τόσους σπουδαίους γιατρούς (παιδοψυχολόγους - παιδοψυχίατρους) έχουμε . . . Γιατί προχωράτε τόσο επιπόλαια; Με τι επιστημονικά δεδομένα; Τα παιδιά είναι το αύριο της Πατρίδας μας. Δεν πρέπει να κάνουμε το καλύτερο γι' αυτά; Πως θα κρίνετε ποιό είναι το καλύτερο, αν δεν ρωτήσετε τους ειδικούς; Πάντως να ξέρετε ότι αν το προχωρήσετε θα εισπράξετε μεγάλη δυσαρέσκεια, με διάφορους τρόπους: μη παρακολούθηση των μαθημάτων από τα παιδιά μας, επιστροφή διδακτικού υλικού, άσκηση όλων των νόμιμων δικαιωμάτων που έχουμε απέναντι στην οποιαδήποπε πιθανή βλάβη που θα πάθουν τα παιδιά μας, με απόδοση ευθυνών στους υπεύθυνους.