1.Μόνιμο προσωπικό στις δομές ειδικής.
2. Στήριξη κι επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών για τον θεσμό της παράλληλης στήριξης. Είναι αστείο ο ρόλος μας να περιορίζεται στο να "κρατάμε σημείωσεις" για τον μαθητή μας. Θέλουμε ουσιαστική μας εμπλοκλη στο μάθημα όπως ορίζει η επιστημονική βιβλιογραφία.
3. Διευκόλυνση του τρόπου εξέτασης των μαθητών με μαθηδιακές δυσκολίες.Νομοθεσία που να περιφρουρεί τα δικαιώματά τους στην ίση εκπαίδευση.
1.Μόνιμο προσωπικό στις δομές ειδικής. 2. Στήριξη κι επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών για τον θεσμό της παράλληλης στήριξης. Είναι αστείο ο ρόλος μας να περιορίζεται στο να "κρατάμε σημείωσεις" για τον μαθητή μας. Θέλουμε ουσιαστική μας εμπλοκλη στο μάθημα όπως ορίζει η επιστημονική βιβλιογραφία. 3. Διευκόλυνση του τρόπου εξέτασης των μαθητών με μαθηδιακές δυσκολίες.Νομοθεσία που να περιφρουρεί τα δικαιώματά τους στην ίση εκπαίδευση.