Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Αθηνά Αβραμίδη | 2 Μαΐου 2020, 21:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η συμπερίληψη του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών στις γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις του Ιουνίου στο Γυμνάσιο, είναι απαραίτητη καθώς αποκαθιστά το κύρος ενός μαθήματος με καταλυτικό ρόλο στη γλωσσική καλλιέργεια των μαθητών (με προϋπόθεση, βέβαια, σχετική ποιοτική αναβάθμιση των εγχειριδίων, του ΠΣ και των διδασκόντων με επιμορφώσεις) αλλά και στην εξασφάλιση των προαπαιτούμενων ενός πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος. Επίσης να συνδεθεί στενά με την ψηφιακή πραγματικότητα. Δεν πρόκειται για απαρχαιωμένο αντικείμενο αλλά για απαρχαιωμένη αντιμετώπισή του. Αποτελεί, με τα λατινικά, τη βάση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και των περισσοτέρων επιστημών. Δε είναι κάτι για το οποίο πρέπει να περηφανευόμαστε ότι έχουμε αλλά κάτι για το οποίο πρέπει να περηφανευόμαστε ότι κατέχουμε.