Αξιότιμη κυρία Κεραμέως,
Δεν είμαστε αντίθετοι με την ιδέα της αριστείας. Παρολ’ αυτά το νέο Νομοσχέδιο καταργεί ένα πετυχημένο θεσμό 40 ετών για το Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών ενώ θα μπορούσε να μετατρέψει το Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο του Λάγγουρα σε Πρότυπα μιας και δεν έχουν καμία διασύνδεση με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αντιθέτως, τα Πειραματικά του Πανεπιστημίου Πατρών έχουν άμεση χωρική διασύνδεση, Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο. Η απόσταση μεταξύ του Πειραματικού Δημοτικού και Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστήμιο Πατρών είναι μικρότερη των 30 μέτρων.
Για ποιο λόγο να μην βρεθεί μια λύση ώστε να μην αναστατώνεται και διαταράσσεται η οικογενειακή γαλήνη τόσων οικογενειών καθώς και η ψυχολογία των παιδιών; Θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη τα παραπάνω μιας και μπορεί να βρεθεί λύση η οποία δεν δημιουργεί προβλήματα. Θερμή παράκληση, με αυτό το σχεδιασμό θα υπάρχει μόνο όφελος και όχι ζημία.
Θεμιτή η ίδρυση των Πρότυπων Σχολείων, αδιανόητο το ‘χτίσιμό’ τους πάνω στο γκρέμισμα των Πειραματικών. Για ποιο λόγο να υπάρχει η διελκυστίνδα μεταξύ των πειραματικών και των προτύπων; Για ποιο λόγο ο πετυχημένος θεσμός των πειραματικών σχολείων του Πανεπ. Πατρών (ηλικίας 40 ετών) καταργείται;
ΠΡΟΤΑΣΗ: ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ.
ΠΡΟΤΑΣΗ:ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 13 ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ (διασφαλίζοντας τη διασύνδεση των τριών βαθμίδων στο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών: Προσχολική, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση).
Με εκτίμηση
Γεώργιος Χατζηγεωργίου
Καθηγητής Πανεπιστημίου
Αξιότιμη κυρία Κεραμέως, Δεν είμαστε αντίθετοι με την ιδέα της αριστείας. Παρολ’ αυτά το νέο Νομοσχέδιο καταργεί ένα πετυχημένο θεσμό 40 ετών για το Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών ενώ θα μπορούσε να μετατρέψει το Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο του Λάγγουρα σε Πρότυπα μιας και δεν έχουν καμία διασύνδεση με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αντιθέτως, τα Πειραματικά του Πανεπιστημίου Πατρών έχουν άμεση χωρική διασύνδεση, Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο. Η απόσταση μεταξύ του Πειραματικού Δημοτικού και Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστήμιο Πατρών είναι μικρότερη των 30 μέτρων. Για ποιο λόγο να μην βρεθεί μια λύση ώστε να μην αναστατώνεται και διαταράσσεται η οικογενειακή γαλήνη τόσων οικογενειών καθώς και η ψυχολογία των παιδιών; Θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη τα παραπάνω μιας και μπορεί να βρεθεί λύση η οποία δεν δημιουργεί προβλήματα. Θερμή παράκληση, με αυτό το σχεδιασμό θα υπάρχει μόνο όφελος και όχι ζημία. Θεμιτή η ίδρυση των Πρότυπων Σχολείων, αδιανόητο το ‘χτίσιμό’ τους πάνω στο γκρέμισμα των Πειραματικών. Για ποιο λόγο να υπάρχει η διελκυστίνδα μεταξύ των πειραματικών και των προτύπων; Για ποιο λόγο ο πετυχημένος θεσμός των πειραματικών σχολείων του Πανεπ. Πατρών (ηλικίας 40 ετών) καταργείται; ΠΡΟΤΑΣΗ: ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ. ΠΡΟΤΑΣΗ:ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 13 ΤΟΥ ΥΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ (διασφαλίζοντας τη διασύνδεση των τριών βαθμίδων στο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών: Προσχολική, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση). Με εκτίμηση Γεώργιος Χατζηγεωργίου Καθηγητής Πανεπιστημίου