Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ | 2 Μαΐου 2020, 22:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έγινε σύγκριση ανάμεσα σε δύο μαθήματα Κοινωνιολογία και Λατινικά και το αποτέλεσμα ήταν η υποβάθμιση της Κοινωνιολογίας… Με ποια κριτήρια;; Ότι τα Λατινικά δεν είναι παπαγαλία; Και πως θα μάθουν τα παιδιά μία γλώσσα;;Με μία απλή ανάγνωση;;Είναι ολοφάνερο ότι πρόκειται για μία κατάφορη αδικία απέναντι στις κοινωνικές-πολιτικές επιστήμες και κατά συνέπεια στους κοινωνικούς επιστήμονες! Η Κοινωνιολογία θα πρέπει να παραμείνει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, γιατί είναι το μοναδικό μάθημα μέσα από το οποίο καλλιεργείται η κοινωνική παιδεία και η κοινωνική συνείδηση.