Η σύσταση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για συστήματα προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας (2019) δεν αναφέρει πουθενά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας στην προσχολική ηλικία, ακόμη κι αν πρόκειται για μια «lingua franca». Αντιθέτως, όπου γίνεται αναφορά σε δεύτερη γλώσσα ή σε περισσότερες, αυτή αφορά μαθητές που έχουν «μητρική» γλώσσα διαφορετική από τη γλώσσα εκπαίδευσης. Παραθέτω τον σχετικό σύνδεσμο για να τον μελετήσετε (βλ. σ.σ. 4 και 18).
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CONSIL%3AST_9014_2019_INIT&from=EN
Η σύσταση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για συστήματα προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας (2019) δεν αναφέρει πουθενά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας στην προσχολική ηλικία, ακόμη κι αν πρόκειται για μια «lingua franca». Αντιθέτως, όπου γίνεται αναφορά σε δεύτερη γλώσσα ή σε περισσότερες, αυτή αφορά μαθητές που έχουν «μητρική» γλώσσα διαφορετική από τη γλώσσα εκπαίδευσης. Παραθέτω τον σχετικό σύνδεσμο για να τον μελετήσετε (βλ. σ.σ. 4 και 18). https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CONSIL%3AST_9014_2019_INIT&from=EN