ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΙ………………............................…………ΠΛΗΡΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΑ 50%……….........……..ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΕΠ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ……..............……..ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΔΕΠ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ…….............…………. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΙ …............………..ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ………............………. ΠΕΝΤΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΕ ΔΕΚΑ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ……............…………..ΛΙΓΟΙ ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ ΣΤΑ ΑΕΙ, ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ………...........………… ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΩΝ …….............…….….ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ …….............……. ΠΤΥΧΙΟ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕ ΕΝΑ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΕ ΤΡΙΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΙ………………............................…………ΠΛΗΡΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΑ 50%……….........……..ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΕΠ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ……..............……..ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΔΕΠ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ…….............…………. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΙ …............………..ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ………............………. ΠΕΝΤΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΕ ΔΕΚΑ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ……............…………..ΛΙΓΟΙ ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ ΣΤΑ ΑΕΙ, ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ………...........………… ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΩΝ …….............…….….ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ …….............……. ΠΤΥΧΙΟ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕ ΕΝΑ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΕ ΤΡΙΑ