Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αθηνά Αβραμίδη | 2 Μαΐου 2020, 22:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια για την απόφαση να συμπεριληφθεί και πάλι το μάθημα των Λατινικών στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών. Ένα μάθημα που υποστηρίζει και διευρύνει τις δυνατότητες γλωσσομάθειας αλλά και μπορεί να προσφέρει - με τις απαραίτητες αλλαγές στο εγχειρίδιο και σχετική επιμόρφωση των διδασκόντων για ριζική αλλαγή στον τρόπο διδασκαλίας- στη γνώση ενός οικουμενικού πολιτισμού με πολλές αντιστοιχίες και αναλογίες με την σύγχρονη παγκόσμια κοινότητα. Δε νοούνται ανθρωπιστικές σπουδές χωρίς τη γνώση τς γλώσσας που ήταν φορέας του ρωμαϊκού δικαίου και ενός πνευματικού θαύματος που πέτυχαν οι κατακτητές Ρωμαίοι συνεπαρμένοι από την επαφή τους με τον ελληνικό, όχι μέσα από τη διαδικασία της μίμησης αλλά του συγχρωτισμού. Ο πολιτισμός ψυχής και η ανθρώπινη σοφία με τη διαχρονική τους αξία περιέχονται στην ελληνική και λατινική ΓΛΩΣΣΑ /ΣΚΕΨΗ.