Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σουβαλιώτη Κατερίνα | 2 Μαΐου 2020, 22:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κυρίες κι κύριοι του Υπουργείου Παιδείας, η μελέτη των κοινωνικών προβλημάτων και η θωράκιση τους μέσα από σκεπτόμενους πολίτες που διαμορφώνονται με τη σειρά τους μέσα από τα τμήματα των κοινωνικών επιστημών (ψυχολογία, νομική, πολιτικές επιστήμες, δημόσια διοίκηση κτλ) δείχνουν την αναγκαιότητα υποστήριξης τους όχι αφανισμού τους. Το θέμα δεν είναι Λατινικά ή Κοινωνιολογία. Άλλωστε η τελευταία, είναι μια επιστήμη που στους κόλπους της εμπεριέχονται άπειροι κλάδοι. Η σύγκρουση επιστημών δεν προάγει το πολιτισμό κι αυτό που αντιλαμβάνονται οι μαθητές είναι η σύγκρουση και η σύγκριση.