• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ' | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:47

    Συμπληρωματικό με τον τρόπο διορισμού και απόκτησης πιστοποιητικού Παιγαγωγικής Επάρκειας από τους Εκπαιδευτικούς ( ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ. ΜΕΤΑΞΑΣ ) ----- Τα 3 έτη παραμονής του νεοδιορισθέντος εκπαιδευτικού στο Σχολείο, τα βρίσκω κάπως μεγάλο χρονικό διάστημα. Νομίζω πως η υποχρεωτική παραμονή για 2 έτη , προσιδιάζει και στην παιδαγωγική διάσταση του έργου του εκπαιδευτικού, αλλά δεν του στερεί ταυτογχρόνως το δικαίωμα για άλλες επιλογές. Στα 2 αυτά χρόνια θα είναι δόκιμος. Πώς μπορούμε να το ορίσουμε αυτό; Ο δόκιμος εκπαιδευτικός για ένα σύντομο χρονικό διάστημα θα είναι ακροατής στις αίθουσες διδασκαλίας. Στη συνέχεια και αφού θα οριστεί υπεύθυνος Τάξης, θα τεθεί υπό την καθοδήγηση ενός εκπαιδευτικού ο οποίος θα έχει αναλάβει αυτό το ρόλο στη Μονάδα, και αυτός δεν μπορεί να είναι ο Διευθυντής. Ο προσωπικός αυτός Σύμβουλος θα βρίσκεται σε στενή επαφή με τον δόκιμο εκπαιδευτικό. Επιπροσθέτως, ο δόκιμος εκπαιδευτικός θα αξιολογείται από τον Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, και τον Σχολικό του Σύμβουλο στον οποίο υπάγεται. Ο Διευθυντής εξάλλου θα είναι υποχρεωμένος να οργανώνει πρότυπες διδασκαλίες για τους δόκιμους εκπαιδευτικούς. Εφόσον ο δόκιμος εκπαιδευτικός αξιολογηθεί από τον Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, το Σχολικό Σύμβουλο, και τον υπεύθυνο προσωπικό του σύμβουλο ( έμπειρο εκπαιδευτικό του Συλλόγου Διδασκόντων ), τότε μονιμοποιείται. Ο υπεύθυνος αυτός προσωπικός σύμβουλος σε κάθε Σχολική Μονάδα, θα πρέπει να διαθέτει επαυξημένα τυπικά προσόντα και αρχαιότητα. Κίνητρο για να αναλάβει αυτόν το σημαντικό ρόλο, θα μπορούν να είναι κατά πρώτον μία μοριοδότηση που θα τον πριμοδοτήσει για περαιτέρω εξέλιξη και ει δυνατόν, κάποιο συμβολικό οικονομικό κίνητρο.