Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μάρθα Π. | 2 Μαΐου 2020, 22:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι φιλόλογος αλλά στο θέμα της πλήρης αντικατάστασης της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Τα Λατινικά είναι απαραίτητα για τις καθαρά ελληνόγλωσσες και ξενόγλωσσες φιλολογίες. Η κοινωνιολογία εκτός της άμεσης σχέσης της με πλήθος πανενπιστημιακών σχολών βοηθάει σημαντικά τους υποψηφίους στην κατανόηση ζητημάτων που συναντούν και στο μάθημα της έκθεσης. Έχει λοιπόν διπλό όφελος ο υποψήφιος των ανθρωπιστικών σχολών. Η κοινωνιολογία δεν είναι ένα απλό μάθημα αλλά η οδός της καλυτέρευσης της ζωής μας, και ταυτόχρονα των γύρω μας.