Το κομμάτι της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης (για το οποίο γίνονται και τα περισσότερα σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο) θα πρέπει να το αναλάβει φορέας, εξειδικευμένος σε αυτό τον τομέα, που θα επιμορφώσει κοινωνικούς επιστήμονες (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, σχολικούς νοσηλευτές), θα υπάρχει συνεχής εποπτεία και ανατροφοδότηση για να το διεκπεραιώσουν, πάντοτε σε συνεργασία με τους γονείς των μαθητών (στους οποίους θα πρέπει να εξηγηθεί πολύ καλά η στοχοθεσία του συγκεκριμένου προγράμματος) και τι σημαίνει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σύμφωνα με το αναπτυξιακό επίπεδο των παιδιών, για να"απομυθοποιηθεί" σιγά-σιγά αυτό το ζήτημα ταμπού για την ελληνική κοινωνία.
Ο εκπαιδευτικός θα παρίσταται σε αυτό το πρόγραμμα και θα υποβοηθά τη διαδικασία-με την αδιαμφισβήτητη γνώση των "δυναμικών" της τάξης του- δεν έχει όμως τις εξειδικευμένες γνώσεις για να το υλοποιήσει μόνος του.
Κυρία Υπουργέ θα πρέπει να κατανοήσετε την αδήριτη ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στη γενική εκπαίδευση για να μπορέσουν τέτοιες πρωτοβουλίες να υλοποιηθούν στο σχολικό περιβάλλον, έχοντας συνέχεια, σταθερότητα και συνέπεια.
Σε διαφορετική περίπτωση θα παραμείνουν εξαγγελίες και θα παραμεμφθούν στις "καλένδες".
Το κομμάτι της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης (για το οποίο γίνονται και τα περισσότερα σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο) θα πρέπει να το αναλάβει φορέας, εξειδικευμένος σε αυτό τον τομέα, που θα επιμορφώσει κοινωνικούς επιστήμονες (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, σχολικούς νοσηλευτές), θα υπάρχει συνεχής εποπτεία και ανατροφοδότηση για να το διεκπεραιώσουν, πάντοτε σε συνεργασία με τους γονείς των μαθητών (στους οποίους θα πρέπει να εξηγηθεί πολύ καλά η στοχοθεσία του συγκεκριμένου προγράμματος) και τι σημαίνει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σύμφωνα με το αναπτυξιακό επίπεδο των παιδιών, για να"απομυθοποιηθεί" σιγά-σιγά αυτό το ζήτημα ταμπού για την ελληνική κοινωνία. Ο εκπαιδευτικός θα παρίσταται σε αυτό το πρόγραμμα και θα υποβοηθά τη διαδικασία-με την αδιαμφισβήτητη γνώση των "δυναμικών" της τάξης του- δεν έχει όμως τις εξειδικευμένες γνώσεις για να το υλοποιήσει μόνος του. Κυρία Υπουργέ θα πρέπει να κατανοήσετε την αδήριτη ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στη γενική εκπαίδευση για να μπορέσουν τέτοιες πρωτοβουλίες να υλοποιηθούν στο σχολικό περιβάλλον, έχοντας συνέχεια, σταθερότητα και συνέπεια. Σε διαφορετική περίπτωση θα παραμείνουν εξαγγελίες και θα παραμεμφθούν στις "καλένδες".