• Σχόλιο του χρήστη 'CC' | 2 Μαΐου 2020, 23:03

    Μα γιατί τέτοια εμμονή με την Επαγγελματική Εκπαίδευση; Παντού την έχουν ισάξια με την Γενική Εκπαίδευση αν όχι καλύτερα. Χωρίς κανένα πειστικό έστω αληθοφανές επιχείρημα αλλά αντιθέτως όπως και τότε με την οριζόντια κατάργηση όλου του τομέα υγείας από τα ΕΠΑΛ και τις διαθεσιμότητες των εκπαιδευτικών, έτσι και τώρα με αυτό το οριζόντιο μέτρο (κανένας πάνω από 17 στα ΕΠΑΛ) και με ανυπόστατες δικαιολογίες (βια και αποσυμφόρηση :)) αλλά και όσα είπατε στο ΔΣ της ΟΛΜΕ (καλύτερη διαχείριση εργαστηρίων :))προσπαθείτε να συρρικνώσετε την ΕΕ. Να λάβετε σοβαρά τα τεκμηριωμένα επιχειρήματα όσων έγραψαν να καταργηθούν τα άρθρα 51 και 52. Είδα και κάποια σχόλια υπέρ βέβαια αλλά κι αυτά χωρίς επιχειρήματα ή εντελώς αίολα επίσης. Δεν γέμισαν ξαφνικά ανώμαλους 40ρηδες τα ΕΠΑΛ. Κάθε τέτοια περίπτωση ας δώσουν εξουσία στο ΣΔ να την τελειώνει. Επίσης δεν είναι μόνο οι 40ρηδες και οι 18άρηδες δεν θα μπορούν να γραφτούν και να μορφωθούν αν περάσουν αυτά τα άρθρα. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτραπεί η καταστρατήγηση της ελεύθερης πρόσβασης στα ημερήσια ΕΠΑΛ, η ανισότητα ανάμεσα στους δύο τύπους λυκείων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ), η συρρίκνωση της δωρεάν δημόσιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και εντέλει η κατάργηση σχολικών μονάδων. Είναι απαράδεκτη και αστήρικτη η στοχοποίηση των μαθητών άνω των 17 ετών, ως άτομα που επιδρούν αρνητικά στο κλίμα του σχολείου και συμβάλλουν στη δημιουργία ενός κλίματος βίας και εκφοβισμού, ενώ αν πάνε σε ημερήσια ΓΕΛ οι ίδιοι μαθητές δεν ισχύουν οι ίδιοι λόγοι. Η Δια βίου Μάθηση η οποία αποτελεί άξονα και προτεραιότητα τα τελευταία χρόνια για την Ελλάδα και την Ευρώπη γενικότερα με τα εν λόγω άρθρα υπονομεύεται και σταματά να έχει δημόσιο χαρακτήρα. Τα απαράδεκτα άρθρα 51 και 52 πρέπει να αποσυρθούν.