Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χαρά Μπ. | 2 Μαΐου 2020, 23:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκτός λογικής η κατάργηση της κοινωνιολογίας από τα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο. Ποια είναι αλήθεια η επιχειρηματολογία σας; Γιατί απουσιάζει το σχετικό σημείο από την αιτιολογική σας έκθεση; Θα ήθελα απαντήσεις επιστημονικά τεκμηριωμένες σε αυτά μου τα ερωτήματα. Δεν θα αναφερθώ στην αξία του μαθήματος. Το έχουν κάνει πολλοί για εμένα στην παρούσα διαβούλευση. Θα τονίσω όμως την πρακτική ανάγκη οι υποψήφιοι των κοινωνικών επιστημών (που είναι πολλοί λόγω του αυξημένου αριθμού των τμημάτων τους στην 1η οπ) να έχουν πραγματοποιήσει σοβαρή προετοιμασία στη διάρκεια των σχολικών τους χρόνων , ώστε να είναι σε θέση να παρακολουθήσουν επαρκώς τις προπτυχιακές τους σπουδές. Διαφορετικά θα έχουμε πολλές οξύμωρες καταστάσεις (Κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι, ανθρωπολόγοι, πολιτικοί επιστήμονες και άλλοι να έχουν εξεταστεί στα αρχαία και στα λατινικά για να μπορέσουν να εισαχθούν στα τμήματά τους). Πόσο λογικό και σύγχρονο ακούγεται άραγε όλο αυτό;