Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΠΑΛΤΑ | 2 Μαΐου 2020, 23:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα δίνει την ευκαιρία στους υποψήφιους του πεδίου των ανθρωπιστικών σπουδών να κατανοήσουν πόσο πολύπλοκη και πόσο διαφορετική στο χώρο και στο χρόνο είναι η κοινωνική πραγματικότητα , μέσα στην οποία ζουν. Η Κοινωνιολογία τους οξύνει την κριτική τους ικανότητα....τους εξάπτει την κοινωνιολογική τους φαντασία....τους ανοίγει δρόμους σκέψης που έως τώρα ήταν κλειστοί. Ανοίγει τα μάτια τους... ανοίγει το μυαλό τους.....τους καθιστά πάνω και πέρα από το προφανές και το προδηλο...Τους γεμίζει ενσυναίσθηση.... Με την Κοινωνιολογια ξεπερνούν τα εμπόδια και τα στεγανά της συμβατικής γνώσης. Οι μαθητές αγάπησαν την Κοινωνιολογία....αγάπησαν μέσω αυτής την κοινωνία και τους συμπολίτες τους.... Και έρχεστε τώρα να καταστρέψετε όλα αυτά.... καταργώντας την Κοινωνιολογία ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα... Γιατί κυρια Υπουργέ....μήπως γιατί δεν θέλετε σκεπτόμενους συνειδητοποιημένους ενεργούς και υπεύθυνους πολίτες; Με τέτοιους τρόπους θεωρείται ότι πετυχαίνετε τον εκσυγχρονισμό και την ορθολογικοποιηση του εκπαιδευτικού συστήματος.... ουπς... ορθολογικοποιηση.... ορθολογισμός.... Βέμπερ... Κοινωνιολογία....Μα όλα είναι Κοινωνιολογία κυρια Υπουργέ.....ακόμη και εσείς....μέλος μιας κοινωνίας είστε...